Comarch wystartował z rejestracją do serwisu Wszystko.pl. Platforma e-commerce może zagrozić Allegro, ale to nie wszystko.

Platforma e-commerce Wszystko.pl swój pół-konsumencki debiut będzie miała dopiero pod koniec roku, ale już dziś mogą rejestrować się tam sprzedawcy. Aktualnie, wśród partnerów znalazły się podmioty, takie jak Neo24, Action (Sferis) oraz NTT System. Co ciekawe, usługa będzie należała do znanej i cenionej marki – Commarch. Wiele osób może obawiać się, że priorytetem może być każdorazowy kwartalny wzrost przychodów, ale jak deklaruje Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes przedsiębiorstwa, firma może pozwolić sobie na mniej agresywne działanie. Wszystko z uwagi na brak kontroli ze strony inwestorów prywatnych. To potencjalnie może oznaczać nową jakość. Jest jeszcze kilka kwestii, które mogą wpłynąć pozytywnie na przyszłość Wszystko.pl.

Comarch

Comarch powalczy z Allegro, Amazon i Shopee. Poznajcie Wszystko.pl

Od pewnego czasu wiemy, że Comarch, jedna z największych polskich spółek o zasięgu globalnym zainteresowała się konsumenckim segmentem e-commerce. W tym celu przedsiębiorstwo przygotowuje platformę sprzedażową Wszystko.pl. Jak podaje Bankier.pl, nowe miejsce w sieci będzie umożliwiać handel w formule B2C. Sprawa jest o tyle ciekawa, że sprzedawcy nie będą musieli ponosić opłat abonamentowych ani prowizyjnych. Kolejną zachętą jest to, że sam Comarch nie zamierza prowadzić własnej sprzedaży, a co za tym idzie, nie będzie tu konkurencji ze strony operatora.

Testy konsumenckie platformy wystartują w czwartym kwartale tego roku. Wtedy też do usługi będą mogli zalogować się pierwsi klienci. Początkowo w grę wchodzą pracownicy Comarchu oraz ich rodziny. Pełnoprawny debiut pozbawiony wszelkich ograniczeń, planowany jest na pierwszą połowę przyszłego roku. Aby serwis faktycznie miał szansę w walce z gigantami branży, potrzeba wyposażyć go w odpowiednie narzędzia, choćby te związane z obsługą logistyki. Firma jest na etapie negocjacji z przewoźnikami.

Comarch

Czy w sieci jest miejsce dla kolejnego „dużego” serwisu sprzedażowego? Choć może się wydawać, że rynek e-commerce jest już w pełni nasycony, w dalszym ciągu jest tu przestrzeń do zagospodarowania przez nowe podmioty. Obecność dużych i małych graczy absolutnie nie wyklucza potencjalnych sukcesów przez debiutantów (w ujęciu segmentu). Ciekawe, czy „poważny” Comarch przygotuje równie zabawną kampanię promocyjną, co Shopee.

Umieją w marketing w tym Płocku. Wisła zrobiła-ła-ła-ła reklamę swojego sklepu