Wolne działania Youtube w UPC. Ktoś odnotował podobny problem? | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Wolne działania Youtube w UPC. Ktoś odnotował podobny problem?

Opublikowano 5 lat temu - 13


Z usługi internetowej w firmie UPC korzystam od kilku lat. Generalnie jestem bardzo mocno zadowolony, gdyż przez ten cały okres przytrafiły się raptem 2 czy 3 awarie polegajace na tym, że sam internet przestał działać, na całe kilka minut. Ewentualnie wymęczyłem towarzystwo jak mi WoW mocno lagował, usterkę usuneli od ręki.

Nic tylko pochwalić za jakość no i teoretycznie przystępną cenę (zawsze może być lepsza). Wszystko co dobre niestety stosunkowo szybko się kończy, tutaj w tej przyjemnej historii również. Niby drobiazg, ale cholernie irytujący. Otóż od pewnego czasu mam problem z działaniem serwisu Youtube. Sprawa wygląda dość banalnie, materiały video przełączone w jakość 720p lub wyższą 1080p zwyczajnie się nie bufforują. Żeby być bardziej precyzyjnym, po około minuty oczekiwania pasek postępu przesunie się o milimetr i znów zaczyna bufforować. Generalnie nie ma szans na obejrzenie żadnego materiału video w wyższej jakości.

Co ciekawe sprawa wygląda identycznie niezależnie od podłączenia kablem (komputer stacjonarny) czy bezprzewodowo (tablet, laptop). Krew mnie zalewa bo wydaje mi się, że przy pakiecie Fiber 30, wszystko powinno śmigać idealnie. Sprawdziłem WinMTR kilka losowych serwisów poza YT, żadnych strat na żadnym hopie. Co ciekawe, gdy miałem internet Fiber 25, byłem zachwycony prędkością działania serwisu YT. Speedtest też przedstawia realne prędkości, zagwarantowane przez UPC.

Sprawa została zgłoszona do techników UPC, oni jednak nie byli w stanie na rozpoznanie problemu. Moja sprawa została przekazana do "centrali", by ci "na górze" sprawdzili co jest grane. Czekam z niecierpliwością na informację zwrotną, tym samym chciałem ustalić, czy któryś z Was, Czytelników miał podobne doświadczenia?