Wolne działania Youtube w UPC. Ktoś odnotował podobny problem? Część III | DailyWeb.pl

Wolne działania Youtube w UPC. Ktoś odnotował podobny problem? Część III

Opublikowano 5 lat temu - 5


Wygląda na to, że przygoda z problemem działania Youtube w UPC szybko się nie zakończy. Dla niewtajemniczonych cała historia zaczęła się tutaj, później nastąpiła część II.

Gwoli przypomnienia na końcu części drugiej skończyło się na tym, że UPC musi zweryfikować problem po swojej stronie. Minął miesiąc czasu od zgłoszenia a operator milczał. Dzisiaj postanowiłem skontaktować się z ów gigantem i ustalić czy w końcu mają dla mnie odpowiedź.

Po 15 minutach oczekiwania na słuchawce, w końcu odezwał się przedstawiciel działu technicznego (konsultant musiał mnie przełączyć, bo nie był mi w stanie pomóc). Po wszelkich formalnościach przeszedłem do sedna, czy jest informacja zwrotna nt wolnego działania serwisu Youtube. Otrzymałem zwrotną informację, że strata sięgająca 20% pakietów na 4 hopie, nie jest powodem mojego problemu. Przynajmniej taką informację przekazał Dział Monitoringu UPC. Jestem w stanie to uwierzyć, serwer teoretycznie nie musi odpowiadać na wszystkie pingi na bieżąco a mimo to może działać poprawnie. Natomiast w takim wypadku, gdzie leży ów problem? Niestety tego Pan Techniczny nie był mi w stanie powiedzieć.

Standardowa śpiewka o wyłączeniu fajerwalla na routerze, o tym czy czasem niczego nie pobierałem podczas wykonywania testów i inne duperele na totalnych laików (nie żebym był wielkim specjalistą ofc). Na czym stanęło? Właściwie na niczym, kiedy stwierdziłem, że będę zmuszony zrezygnować z usługi w takim wypadku, zaproponowano mi wizyta konsultanta w celu weryfikacji problemu. Wpierw jednak poproszono o kontakt sprzed ekranu monitora w celu ustalenia problemu "na żywo". Właściwie nic innego mi nie pozostaje, jak wieczorne przekomarzanie się z UPC.

Część IV z pewnością nastąpi.