Wakacje.pl to lider na rynku zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Firma posiada 22 lata doświadczenia i 212 salonów w całej Polsce, a z jej oferty skorzystało do tej pory ponad milion osób. Wczoraj firma zaprezentowała nowy znak.

Do tej pory firmę reprezentowało logo z dużym uśmiechniętym słoneczkiem między nazwą a domeną. Logo było dość infantylne i towarzyszyło firmie od 2012 roku. Dziś firma znajduje się w zupełnie innym miejscu i pilnie potrzebowała rebrandingu.

Stare i nowe logo Wakacje.pl

W nowym logo widzimy pozbawiony wydłużeń górnych napis wakacje.pl, zwieńczony łukiem symbolizującym słońce. Sam znak na pierwszy rzut oka prezentuje się dużo lepiej od poprzednika. Im dłużej jednak na niego patrzę, tym bardziej przeszkadza mi gwałt zadany literom. Nowemu logo towarzyszy hasło promocyjne: „Urlop zaczyna się tutaj”.

wakacje ikony e1619631943364

Nowa identyfikacja wakacje.pl obejmuje też nowy system piktogramów. Oparto je na dość ciekawej stylistyce, która mnie wydaje się po prostu brzydka. Całość zamknięto w palecie ośmiu kolorów. Za rebranding odpowiada brand new attitude – jedna z najbardziej doświadczonych firma brandingowych w Polsce, mająca w portfolio takie projekty jak nowe wizerunki dla Żabki, Empiku, Reserved czy X-kom.

wakacje.pl nowy wygląd salonów

Nowa identyfikacja jest już wprowadzana w serwisie internetowym wakacje.pl. Do końca roku ma trafić również do pierwszych 50 salonów. Całość rebrandingu ma zakończyć się do 2023 roku. A co Wy sądzicie o nowym wizerunku wakacje.pl?


Posłuchaj nas!