Uber testuje nowy sposób zamawiania usługi - bez smartfona?

Uber testuje nowy sposób zamawiania usługi - bez smartfona?

Opublikowano 4.09.2019 15:29 -


Wzrastająca popularność przedsiębiorstw transportowych widoczna jest przede wszystkim na zachodzie, ale również w Polsce. Takie firmy jak Bolt czy Uber na pewno są Wam bardzo dobrze znane. I pewnie przynajmniej raz w życiu korzystaliście z ich usług. Możliwość zamówienia przejazdu dostępna jest tylko w dużych miastach, przy pomocy specjalnej aplikacji na telefon. W niedługim czasie wszystko może jednak ulec zmianie i prawdopodobnie w wielu miejscach smartfon stanie się zbędny podczas zamawiania usługi. Jak więc będziemy w przyszłości korzystać z Ubera?

Przedsiębiorstwo cały czas szuka nowych sposobów nie tylko, by rozszerzyć działalność (Uber Eats). Przede wszystkim zamierza ułatwić swoim potencjalnym klientom dotarcie do domu z dowolnego punktu w mieście. W tym celu postanowili przetestować swój własny autorski pomysł na nowe urządzenia, które miałyby pojawić się w najczęściej odwiedzanych miejscach. O czym dokładnie mowa?

Uber zamierza wprowadzić samoobsługowe kioski

Zgodnie z najnowszymi informacjami, na lotnisku w Toronto Uber umieścił swój pierwszy samoobsługowy kiosk, gdzie można zamówić przejazd. Aktualnie jest to jedyne takie miejsce, gdzie można testować zamawianie usługi bez posiadania aplikacji na smartfonie. Ma to pomóc przede wszystkim starszym pasażerom oraz tym, którzy wcześniej nie mieli stycznością z Uberem, dotrzeć we wskazane miejsce możliwie jak najszybciej i najtaniej. Póki co jest to tylko obiekt testowy, sprawdzający zainteresowanie wśród podróżników takim rozwiązaniem. Nie mamy pewności, że kioski pojawią się także w innych miejscach publicznych oraz w innych krajach.

uber

Czy usługi Ubera zostaną w ten sposób rozpowszechnione?

Trzeba przyznać, że przedsiębiorstwo miało naprawdę dobry pomysł z otwarciem pierwszego samoobsługowego kiosku. Takie urządzenie nie zostanie pominięte przed podróżników, ceniących sobie komfort jazdy i dobrze znających transport, jakim jest Uber. Dużym plusem jest to, że osoby podróżujące nie będą musiały martwić się barierą językową, roamingiem za pobranie aplikacji czy brakiem odpowiedniego telefonu.

Uber cały czas się rozwija i zaskakuje swoich klientów. Samoobsługowy kiosk na lotnisku to dopiero pierwsze tego typu urządzenia. Mam nadzieję, że w niedługim czasie będzie można go także zauważyć niedaleko centrów handlowych, dworców i wielu innych popularnych lokalizacjach, skąd zawsze niezbędny jest transport. A Wy korzystalibyście z takich rozwiązań w obcych miejscach?

Wieści z Rozładowani.pl