6.10.2017 11:36 | Aktualizacja: 24.01.2023 18:41

Kolejne nowości w Adwords!

Rozszerzenie reklam pozwala rozbudować kreacje i wzbudzić większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Większość kreacji reklamowych obsługuje rozszerzenia, ale dopiero od teraz taką możliwość uzyskała reklamy typu „tylko połączenie”.

baner 2

Do tej pory promowania połączenia telefonicznego wyglądało dosyć skromnie, brakowało możliwości dodania większej ilości informacji (tylko to, co się udało umieścić w dwóch liniach tekstu).

Zrzut ekranu 2017 10 05 o 03.27.52

Nowa opcji rozszerzeń pozwoli uzupełnić reklamę o następujące dane:
lokalizacje (adres reklamowanej firmy zachęcający do odwiedzin),
objaśnienia (rozszerzenie pozwalające „pochwalić” się wyjątkowymi cechami naszej firmy np. darmowa wysyłka),
informacja o firmie (czyli dodatkowe informacje o produktach, usługach itp.)

A1DC74F4 11FE 4B71 A4C2 14E8F6079D25 1 przeciągnięte

Wszystkie dodane rozszerzenia na poziomie konta zostaną automatycznie przypisane. Reklama typu połączenie oferuję o wiele większy potencjał niż zwykle reklamy przekierowujące do strony internetowej. Tutaj zyskujemy potencjalnego klienta od razu z wyszukiwarki. Tylko dodam, że kampania typu połączenie działa wyłącznie na urządzeniach z możliwością wykonania połączenia.

Autor: Mateusz Zych