Rynek twórców stron WWW w Polsce jest ogromny.

Jako dostawca hostingu znajdujemy się w punkcie, w którym nasi Klienci podejmują decyzję o zleceniu wykonania strony internetowej i to właśnie do nas bardzo często kierowane są ich pytania o pomoc i wskazówki w tym zakresie. 

Z drugiej strony, nasza sieć Partnerów Programu Partnerskiego LH.pl to grono doświadczonych i kreatywnych twórców stron, których działalność mamy ogromną przyjemność obserwować z boku.

I tak właśnie powstał pomysł na badanie rynku twórców stron na WordPressie. Analizy potrzeb klientów, obszarów, które budzą wątpliwości oraz posiadanych na ten cel budżetów, a także ofert proponowanych przez twórców stron. 

Raport skupi się na analizie rynku Web Developerów, Freelancerów, Agencji Interaktywnych i Software House, które oferują budowę stron internetowych w oparciu o najpopularniejszą platformę WordPress. 

Zbadaj z nami rynek WordPressa i otrzymaj raport jako pierwszy!

O zdanie pytamy 2 grupy ludzi – twórców stron WWW oraz osoby, które w ciągu ostatnich 12 miesięcy zleciły wykonanie strony internetowej. Badanie polega na wypełnieniu krótkiej i anonimowej ankiety, znajdującej się pod linkiem:

RAPORT RYNKU TWÓRCÓW

Osoby, które zapiszą się na listę oczekujących, już w maju jako pierwsze otrzymają raport na swoją skrzynkę e-mail. 

Jakie zagadnienia obejmuje badanie?

Analiza będzie odpowiedzią na najczęściej zadawane pytania:

  • ile kosztuje strona na WordPressie;
  • jak wygląda współpraca klienta z wykonawcą i jak wybrać solidnego developera;
  • jakich kosztów dodatkowych należy się spodziewać;
  • czy oferty budowy strony za 300 i 500 zł to mit czy często spotykana praktyka na rynku;
  • czy strona “od studenta” oraz “do portfolio” może działać poprawnie?

Twórcy stron dowiedzą się natomiast:

  • jakie stawki oferuje ich konkurencja;
  • czy podpisywanie umowy i wpłacanie zadatku za stronę to standard na rynku;
  • jakie usługi dodatkowe w portfolio umieszczają twórcy stron;
  • co najbardziej denerwuje twórców stron we współpracy z klientami.

Ponadto, raport będzie zawierał w sobie komentarze i porady ekspertów marketingu internetowego, doświadczonych developerów i pracowników agencji interaktywnych. Na pokładzie są już: Agencja 314.pl, Brave New, Sprawny Marketing, czy projekt Oli Gościniak – Jestem Interaktywna. 

DailyWeb jest partnerem medialnym wydarzenia.