Twitter oblężony reklamami ciągników rolniczych. Też je widzisz?

Twitter oblężony reklamami ciągników rolniczych. Też je widzisz?

Opublikowano 26.10.2019 12:04 -


Reklamy ciągników rolniczych atakują wszystkich użytkowników… portalu rolniczego? Nie! Oblężenie licznymi maszynami cały czas wyświetla się setkom osób zarejestrowanych na Twitterze. Tego na pewno nikt by się nie spodziewał, bowiem co w tego typu mediach robią reklamy ciągników?

Nie jest to jedyna nietypowa reklama, na jaką ostatnio natrafili użytkownicy. Wiele osób udostępniało screeny, zawierające oferty leczenia krów czy ubezpieczenia dla organizacji non profit. Najczęściej mimo wszystko pojawiły się ciągniki rolnicze, które powodują oburzenie wielu osób, każdego dnia korzystających z Twittera. Skąd się one wzięły?

Nowa strategia marketingowa, czyli Twitter oblężony reklamami jeszcze mocniej

Śmiało można powiedzieć, że najnowsze zagrania Twittera wcale nie są uczciwe. Wprowadził on nowy algorytm reklamowy, który ma za zadanie wyświetlać jeszcze więcej reklam, niż dotychczas. Dotyczy to przede wszystkim użytkowników, cieszących się dość sporą popularnością w mediach społecznościowych.  Jak wybiera się te osoby? Kryteria nie zostały niestety podane, ale co do ich wiarygodności można mieć pewne wątpliwości. Reklamy pojawiają się niemal wszędzie i to większości użytkownikom, nawet tym posiadającym 1000 followersów. Czy to jest właśnie ten magiczny próg, jaki trzeba przejść, by spotykać reklamy na każdym kroku? Tego niestety nie wiem.

Skąd plan zwiększenia reklam na Twitterze?

Jestem przekonana, że taka strategia ma na celu znacznie poprawić przychody medium społecznościowego. Twitter sam niedawno ogłosił, że nie osiągnął oczekiwanych dochodów w trzecim kwartale tego roku, co znacznie ogranicza wolny budżet. Powodem tak niskich zysków miałby być błąd, który sprawił, że użytkownicy mogli nie wyrazić zgody na zbieranie ich danych. Twitter przez to nie mógł dokonać personalizacji reklam, przez co przestały przynosić one jakiekolwiek przychody.

twitter oblężony reklamami

Nic dziwnego, że wielu użytkowników jest, delikatnie mówiąc, bardzo zdziwionych tym, co im się wyświetla między twittami. Twitter oblężony reklamami nie na temat, pojawiającymi się co kilka postów, może przyczynić się do spadku popularności mediów oraz wycofania się dużej części aktywnych użytkowników. Jeśli nadal posty reklamowe nie będą kategoryzowane bądź specjaliści od reklamy nie znajdą innego rozwiązania, Twitter może jeszcze więcej stracić niż zyskać.

Źródło: Gizmodo

Wieści z Rozładowani.pl