Reklama to synonim czegoś nachalnego, irytującego i wciskającego kit. Nie ma co się dziwić, wystarczy popatrzeć na produkcje, które serwuje słynny Polsat. Zresztą pozostali wcale nie są lepsi. Sami jednak doskonale wiecie, że wcale tak nie musi być, a i było już wiele perełek na naszym polskim rynku, które oglądało się naprawdę wyśmienicie. Dziś jednak rzut okiem na rynek globalny i sprawdzenie, tego co podobało się najbardziej.

Poniższe zestawienie rozpoczyna absolutnie niesamowita reklama marki Nike. Kiedy myślisz, że super, świetni ludzie, kosmiczne budżety (skąd oni właściwie biorą tyle pieniędzy, by opłacić wszystkie te gwiazdy?!), nagle się okazuje, że to dopiero początek. Kawał solidnej roboty i jeszcze większa porcja śmiechu. Gdybym nawet nie widział statystyk, to z zamkniętymi oczami, wskazałbym właśnie ją, jako lidera stawki.

Co jednak najbardziej zaskakujące, wygląda na to, że jednak prawdziwym wygranym jest fińska marka Supercell, która w TOP10 zajęła aż 5 miejsc! Nie ma co się dziwić, bo i gra świetna (jestem wielkim fanem), a i reklamy w tonie żartobliwym. No dobrze, mnie śmieszy. Korzystając z okazji, jeśli chcecie zagrać w Clash Royale, albo już gracie, to zapraszam do naszego klanu: DailyWebPL. Przejdźmy jednak do konkretów, usiądź Czytelniku wygodnie i przygotuj się na dobrą porcje reklam.

1. Nike: Unlimited you (36 milionów odsłon)

2. Clash Royale: Theme Song (20 milionów odsłon)

3. John Cena Prank (18 milionów odsłon)

4. Clash Royale: Goblin Hut (17 milionów odsłon)

5. Gatorade: Usain Bolt (12 milionów odsłon)

6. Youtube music (11 milionów odsłon)

7. Microsoft: Just ask Cortana (9 milionów odsłon)

8. Clash Royale: Landscaper (4,6 milionów odsłon)

9. Clash Royale: Trophies (4 miliony odsłon)

10. Clash Royale: Meet the Duel Expert (3,6milionów odsłon)