Takie rzeczy cieszą w poniedziałki - mamy nowy rekord oglądalności na DailyWeb.pl | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Takie rzeczy cieszą w poniedziałki - mamy nowy rekord oglądalności na DailyWeb.pl

Opublikowano 2 lata temu - 3


Tym razem nieco bardziej organizacyjnie. A tak naprawdę to pochwalić się chcieliśmy, bo kto nie lubi? Tym bardziej jeśli okazuje się, że sporo naszego wolnego czasu przynosi jakieś wymierne rezultaty, przynajmniej patrząc na statystyki. Tym samym chciałem poinformować Was, że właśnie pobiliśmy swój aktualny rekord oglądalności, który niemal został podwojony.

Idzie nowe

Mianowicie na przestrzeni września i krótkiego początku października mieliśmy 63 000 sesji, przy 47 000 UU. W tym czasie wygenerowanych zostało niespełna 100 000 odsłon naszego serwisu. Co ciekawe statystyki te cały czas rosną, więc podejrzewam, że październik będzie jeszcze piękniejszy. Jeśli chodzi o źródła wejść, to trend w którym to portale społecznościowe nam napędzały najwięcej ruchu zmienił się. Teraz niepodzielnie rządzi Google, z którego wejścia generują niecałe 60% całego ruchu. Jeśli chodzi o samo SEO serwisu, wiem że jeszcze sporo pracy przed nami.

Radość z tego rekordu jest tym większa, że poprzedni rekord zostały pobity prawie dwukrotnie (ponad 30 000 sesji). To zdecydowanie jeszcze bardziej determinuje mobilizacje do działania. Oczywiście mimo wszystko dalej występują gorsze dni, ale mam nadzieję, że nie dajemy Wam ich odczuć za bardzo. Ciekawostka, że pierwszy miesiąc działania (05.2014) jako DailyWeb mieliśmy 9 600 sesji, rok później już 25 000.

12022574_993025174052084_5395129716618349544_o
Człowiek zapuścił brodę, to i reszta zgapiła ;-)

Sporo się także działo poza wszelkimi statystykami. Odszedł od nas Bartosz, który miał problem z motywacją, za to zyskaliśmy dwóch nowych piszący, a wśród nich Mariusz Lewandowski, który stanowi młodszą część naszego składu, śledząc wszelkie trendy tam, gdzie my już czujemy się za starzy (np. Snapchat). Aspiruje bardzo mocno do bycia trzonem naszego zespołu, musimy go jednak jeszcze dobrze sprawdzić. Jest też Tomek Żmuda, który stara się opisywać wszelkie dobre praktyki, doświadczenia ze swojego typowo designerskiego świata.

Prócz tego otrzymujemy coraz częściej zaproszenia, czy po prostu pojawiamy się tam gdzie dzieję się coś ciekawego branżowo (ostatnio WordCamp Polska, a za chwilę PolCaster). Mam nadzieję, że tak pozostanie :-)

10448599_10152656038412290_912452507761926387_o-2
Nasza Szagata, specjalistka od logo :-)

Zawsze a propos DailyWeb zastanawiam się jak by to było, gdybyśmy mieli własne biuro, mogli się utrzymywać z naszego serwisu. Nawet jeśli nie jako głównym filar naszego utrzymania, tylko dodatkowy - po godzinach (ot jak AntyWeby, zazdrość). Ot mała aspiracja by do tego w tym planie minimum doprowadzić. Oczywiście pewnie bez partnera strategicznego, to nie będzie możliwe ani teraz ani przez najbliższy czas. Miło jednak widzieć, że właśnie takie statystyki po małym kroku przybliżają mnie do tego celu. Najważniejsza jest frajda z tego co robimy, bo to determinuje dalsze działania.

Dzięki

Dotychczas naszym celem było wyrobienie normy dziennej ilości wpisów. Idzie nam z tym nienajgorzej, jednak teraz czas skupić się mocno i zdecydowanie na jakości. Mam nadzieję, że w niezmiennym składzie tego dokonamy.

Dziękuje Wam, że spora liczba z Was zagląda do nas codziennie i zostawia po sobie feedback. Staramy się odwdzięczyć dlatego też już dziś mogę Wam potwierdzić, że kolejny konkurs z power bankami się przygotowuje. Mam nadzieję, że nasze statystyki będą rosły sukcesywnie, zwiększymy zdecydowanie jakość wpisów, a Wy będziecie mieli frajdę z zaglądania do nas.