Nawet nie wiecie, ile frajdy daje wystawienie kolejnego ogłoszenia, w którym szukamy kolejnej osoby do naszego zespołu. Będzie to w zasadzie czwarta osoba, której szukamy aktualnie, by zasilić nasz skład. Tym razem szukamy kombinacji Social Media Ninja i SEO Content Marketing Specialist.

Ninja od naszych portali społecznościowych pewnie nie wymaga dodatkowego tłumaczenia. Sprawa jest prosta: szukamy osoby, która zbuduje zaangażowanie wśród naszych Czytelników i wyciśnie, co się da z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Nacisk kładziemy na Twittera, Instagrama i Facebooka, dokładnie w tej kolejności. Zależy nam na osobie z dużym poczuciem humoru i jeszcze większym dystansem. Nie chcemy być postrzegani jako poważna i nudna inicjatywa, a bardziej jako grupa ludzi o tych samych zainteresowaniach, którzy po godzinach robią to, co naprawdę lubią.

W praktyce liczymy na zarządzanie publikacjami artykułów na naszych społecznościówkach, budowanie zaangażowanej społeczności tematami/postami nie tylko związanych z opublikowanymi artykułami. Chcemy, by nasze media społecznościowe były ciekawe i budowały nasz wizerunek. Chcemy, by taka osoba od samego zera stworzyła całą strategię naszej obecności, we wspomnianych serwisach i konsekwentnie ją egzekwowała.

Większą zagadką może być SEO Content Marketing Specialist, bo to druga funkcja osoby, którą chcemy znaleźć. Pod tymi wielkimi słowami, szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za optymalizacje wszystkich naszych tekstów, które publikujemy. W praktyce to oznacza, że będzie odpowiedzialna za fragment procesu publikacyjnego i po korekcie stworzonego artykułu, będzie nanosić swoje poprawki, by wycisnąć to, co się da z dobrych praktyk optymalizacji tekstów pod SEO. Zastanawiacie się, co to oznacza? Otóż taka osoba będzie analizować słowa kluczowe, sprawdzać ich nasycenie, optymalizować tekst o wszystkie wytyczne Google, czy budować linkowanie wewnętrzne i/oraz korzystać z narzędzi do wybierania najbardziej trafnych słów kluczowych.

Hej, szukamy także dwóch redaktorów do DailyWeb

O ile w przypadku kolejki tekstów do optymalizacji – sprawa jest bardzo mierzalna, o tyle w przypadku budowania społeczności na naszych profilach społecznościowych już niestety nie. Nie wskazujemy form i zakresu rozliczenia, gdyż jesteśmy otwarci na Wasze pomysły. W kontekście optymalizacji to by nadać Wam skalę – w miesiącu publikujemy około 200-300 tekstów. Zakładamy, że okienko na optymalizację tekstów będzie gdzieś od 21:00 każdego dnia, więc możesz pogodzić to z innymi obowiązkami i drugie – do ustalenia z kandydatem.

By być z Wami super uczciwy, muszę zaznaczyć, że jak zwykle ogromnym priorytetem jest dla nas stawka i wcale nie ukrywam, że wybierzemy do rozpatrzenia najtańsze oferty. Oczywiście rozwijamy się bardzo sprawnie, więc docelowo na pewno każdy będzie zadowolony.

Gwarantujemy dobrą atmosferę pracy, wpływ na pracę redakcji i tony sprzętów od naszych partnerów. Ostatnio nawet budżety pozwalają nam na niezależne podróże na jedne największych targów technologicznych na świecie (IFA, MWC), a w planach na przyszły rok jest nawet CES!

Oto lista naszych wymagań i tego, co oferujemy.

DailyWeb Szuka Social Media Ninja w kombinacji z SEO Content Marketing Specialist

Obowiązki:

  • aktywne budowanie społeczności i zaangażowania w portalach społecznościowych DailyWeb (Twitter, Instagram, fanpage na FB + grupa), a także na fanpage Rozladowani.pl
  • zarządzanie profilami DailyWeb regularne publikowanie contentu (gotowych artykułów 5-10 dziennie) + treści niezwiązane z artykułami w mediach społecznościowych
  • optymalizacja tekstów pod kątem dobrych praktyk SEO (200-300 tekstów miesięcznie)

Wymagania:

  • Minimum doświadczenia w prowadzeniu portali społecznościowych
  • Znajomość narzędzi wspomagających prace z serwisami społecznościowymi (Canva, Hootsuite, Brand24)
  • Znajomość dobrych praktyk SEO w odniesieniu do treści i znajomość narzędzi (np. Google Keyword Planner, Senuto, Uber Suggest etc.)

Oferujemy:

  • pół etatu (preferowane B2B, UoD)
  • praca w pełni zdalna i elastyczna godzinowo
  • dostęp do technologii naszych partnerów
  • doskonałą atmosferę w zespole
  • dostęp możliwości podróżowania na imprezy branżowe (IFA, MWC itp.)

Formularz zgłoszeniowy

Jeśli jesteś przekonany, że pasujesz swoim profilem, dołącz do nas, zgłaszając się przez formularz dostępny poniżej.







    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Twoje doświadczenie w prowadzeniu profilów Social Media (opisz)

    Twoja stawka miesięcznie na pół etatu (netto, na rękę)

    Czy wystawiasz FV?

    Twoje CV

    Uwagi?