Okres przedświąteczny, to także gorący okres dla osób posiadających własne sklepy internetowe. Wprawdzie pewnie teraz trwają głównie ostatnie wysyłki, niemniej przy tej okazji mam coś bardzo interesującego dla osób związanych z branżą e-commerce. Nie da się ukryć, że mejling to mocna siła napędowa każdego sklepu internetowego, w związku z tym marka Freshmail przygotowała bardzo interesującą infografikę, na co przed świętami zwrócić szczególną uwagę przy tworzeniu mejlingu dla swoich klientów. Nie zabrakło także interesujących statystyk związanych z tą działką świata e-commerce.

Okres świąteczny, okazuje się być spadkowym dla parametrów takich jak Open Rate (Open rate = Ilość wyświetlonych maili / Ilość wysłanych maili) czy CTR (współczynnik klikalności, ang. Click Through Rate), ale nie spodziewałem się, że tak symbolicznie. To jednak nie koniec ciekawostek. Szczególnie interesująco prezentuje się informacja o najlepszych godzinach na rozesłanie mejlingu. Okazuje się, że to nie przerwa na kawę (do godzin południowych), a godziny wieczorne są najlepszym momentem na przesłanie naszej oferty potencjalnym klientom. To właśnie wtedy głównie zapadają decyzje zakupowe, brzmi bardzo rozsądnie.

Zapraszam do zapoznania się z całą resztą, moc informacji. Gdybyście mieli problem z otwarciem infografiki, zapraszam pod adres bezpośredni obrazka.

FreshMail-swiateczna infografika


Posłuchaj nas!