Spotify łączy siły z Disneyem, tworząc nowy kanał streamingowy dla całej rodziny!




Spotify łączy siły z Disneyem, tworząc nowy kanał streamingowy dla całej rodziny!

Opublikowano 18.07.2019 9:29 -


Nowe partnerstwo Spotify z Disneyem to świetna wiadomość nie tylko dla najmłodszych. W nowym kanale coś dla siebie znajdą także fani "Gwiezdnych Wojen" i filmów Marvela.

Dla platformy streamingowej to świetny sposób na zróżnicowanie swojej oferty. I robi to w dość spektakularny sposób - partnerując z największym producentem i mediową korporacją na świecie. Disney Hub, bo tak nazywa się nowy kanał, ma zawierać kilkanaście playlist zawierających utwory Disneya, m.in. ścieżki dźwiękowe do kultowych animacji Disneya i Pixara, a także "Gwiezdnych Wojen" i produkcji Marvela.

Obecnie Disney Hub zawiera obecnie 8 playlist:

  • The Lion King: soundtrack z remake'u jednej z najpopularniejszych produkcji w historii
  • Disney Hits: największe przeboje z filmów Disneya i Pixara
  • Disney Favorites: ulubione utwory z nowszych i starszych produkcji
  • Disney Classics: nostalgiczna lista pełna utworów z klasycznych filmów
  • Disney Singalongs: najbardziej uzależniające utwory w historii Disneya. Posłuchasz raz, będziesz śpiewał przez tydzień.
  • Disney Princess: najpiękniejsze ballady miłosne. Nie tylko w wykonaniu księżniczek.
  • Marvel Music: propozycja dla fanów uniwersum Marvela. Uwaga! Ci, którzy niedawno zobaczyli "End Game" mogą nie być jeszcze na to gotowi :(
  • Best of Star Wars: (najlepsza!) playlista z sountrackiem z "Gwiezdnych Wojen" w wykonaniu London Symphony Orchestra. Mam ciarki na samą myśl!

Disney Hub jak na razie będzie promowany jedynie na kilku rynkach (m.in. USA, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Kanadzie i Australii) i dostępny jedynie w wersji angielskojęzycznej. Dostęp do treści jest jednak globalny. Użytkownicy Spotify w Polsce mogą zrobić to wpisując w wyszukiwarce aplikacji hasło "Disney" lub klikając w ten link.

Choć do tej pory Spotify raczej nie kojarzył się z rozrywką dla całej rodziny, wkrótce może się to zmienić. Pierwszym krokiem było wprowadzenie do oferty rodzinnego abonamentu. Dziś mamy do czynienia z kolejnym, być może jeszcze ważniejszym krokiem. Rozszerzenie oferty pod kątem najmłodszych użytkowników pokazuje, że Spotify myśli o swojej widowni przyszłościowo. I mowa tutaj nie tylko o rodzicach. Wiek użytkownika w sieci sukcesywnie się obniża, coraz więcej dzieci posiada także własne smarfony i tablety. Tworzy to zupełnie nową kategorię użytkowników, wśród których Spotify ma szansę zbudować swoją rozpoznawalność.