Siła jest w nas. Nowa kampania Lubelszczyzny. Perełka czy bubel? | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Siła jest w nas. Nowa kampania Lubelszczyzny. Perełka czy bubel?

Opublikowano 2 lata temu - 6


Ostatnio coraz częściej słyszy się o kampaniach reklamowych województw, miast, powiatów czy gmin. Wśród nich nie brakuje zarówno perełek, jak i kampanii, które nie powinny ujrzeć światła dziennego. Do którego przypadku zaliczycie ten case?

Podczas ostatniej wizyty w Warszawie, spotkałem billboard z intrygującym hasłem "Siła jest w nas!". Zaciekawiony, skorzystałem z wyszukiwarki - okazało się, że jest to slogan kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Jak czytamy w informacji prasowej zamieszczonej na stronie Urzędu Marszałkowskiego, działania mające na celu promocję produktów spożywczych wytwarzanych w regionie, ogólnopolska kampania billboardowa, akcje promocyjne w portach lotniczych oraz emisja spotu gospodarczego na antenie BBC - to jesienna odsłona kampanii promocyjnej Lubelszczyzny.

sila

Billboardy
820 billboardów zawisło 1 października w największych miastach Polski - Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie, Wrocławiu, Rzeszowie, Trójmieście i aglomeracji śląskiej. Billboardy i zawarte na nich hasło - "Siła jest w nas!" zwracają uwagę mieszkańców Polski na atrakcyjność Lubelszczyzny, podkreślają także potencjał województwa w ludziach, technologii, nauce oraz bogactwie natury. Zobaczcie sami:

Baner_sila_1a baner_sila_2a baner_sila_3a

Jak oceniacie?

Produkty spożywcze
Kolejnym punktem kampanii jest zachęcanie do kupowania oraz konsumpcji produktów pochodzących z regionu. Lubelskie produkty będą promowane w 1000 sklepów na specjalnie przygotowanych do tego celu regałach. Dodatkowo, by wzmocnić przekaż akcji, na ekranach kin w regionie wyświetlane będą spoty reklamowe. Działania te mają nie tylko promować regionalne produkty, ale też utożsamiać region z wysoką kulturą smaku poprzez ukazanie Lubelszczyzny jako krainy ekologicznej żywności.

Lotniska
Działania promocyjne zostaną skierowane także do pasażerów linii lotniczych, które w swojej ofercie mają połączenia między wybranymi lotniskami a Lublinem. Akcja ta polega na dystrybucji 3 tysięcy pakietów upominkowych, które zawierają to, co region oferuje turystom. Aby dotrzeć do zamożnej grupy odbiorców w Dublinie, Londynie oraz w Sztokholmie dystrybucja będzie przeprowadzana między innymi w ekskluzywnych restauracjach, klubach fitness, galeriach sztuki współczesnej, ekskluzywnych galeriach handlowych, na kampusach uniwersyteckich oraz wśród dziennikarzy i przedstawicieli mediów. Całości towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest bilet lotniczy do Lublina w obie strony. Zadaniem konkursowym jest powtórzenie przez obcokrajowca zdania "Zapraszam na Lubelszczyznę"

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Spot w BBC
Przez 2 tygodnie spot promujący województwo lubelskie będzie nadawany w BBC News na kanałach: Europa, Azja i Pacyfik, Bliski Wschód. Osobiście bardzo podoba mi się sposób realizacji i montażu spotu, jednak sami oceńcie:

Perełka czy bubel?