Samsung ostatecznie rezygnuje z Galaxy Fold?

Samsung ostatecznie rezygnuje z Galaxy Fold?

Opublikowano 13.05.2019 8:25 -


Jak wynika z raportu Forbesa, Samsung ma ostatecznie zrezygnować z jednego z najszumniej zapowiadanych urządzeń w historii.

Historia Galaxy Fold to serial, który z ciekawej historii zmienił się w pełną wzlotów i upadków telenowelę. Mieliśmy już szumne zapowiedzi, a następnie miesiące ciszy przerywane kontrolowanymi wyciekami rozpalającymi wyobraźnię klientów. Ostatecznie mieliśmy także wielki false start i odroczenie premiery. Teraz okazuje się, że owa telenowela zostanie... zdjęta z anteny tuż przed finałowym odcinkiem! Jak donosi Forbes, Samsung bowiem jest gotowy uśmiercić swój najbardziej wyczekiwany projekt.

Ciąg dalszy "Foldgate". Galaxy Fold opóźniony!

Choć oficjalnego stanowiska firmy na razie brak, raport Forbesa wydaje się całkiem wiarygodny. Zaledwie kilka dni wcześniej koreański gigant zapowiedział, że wszystkie przedpremierowe zamówienia, jakie nie zostaną dostarczone na 31 maja, zostaną automatycznie anulowane. No, chyba że klienci wyrażą inną wolę. Wszystko wskazuje na to, że osoby, które zadeklarują swoje dalsze zainteresowanie sprzętem, otrzymają wersję urządzenia, która trafiło do przedstawicieli prasy.

Ruszyła fala pękających Samsungów Galaxy Fold. Czyżby Foldgate? - Mamy stanowisko Samsunga!

Tak, chodzi o tę samą wersję, która wykazywała spore problemy z ekranem. Samsung oficjalnie przyznał, że nie działa ona tak, jak powinna, jeśli jednak mimo wszystko chciałbyś ją kupić, to firma nie ma żadnego problemu z wystawieniem ci rachunku na 2 tysiące USD. Jest w tym coś lekko nieetycznego, jednak trzeba przyznać, że biznesowo pomysł wydaje się genialny. Z drugiej strony, jeśli ktoś jest gotów zapłacić tyle za smartfon, który ma szansę nie przetrwać tygodnia, współczucie jest mu raczej niepotrzebne.

Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że rezygnacja z ogólnoświatowej premiery rozkładanego Galaxy jest dla Samsunga najlepszym wyjściem z sytuacji. Jak widać, obecna technologia nie jest jeszcze w stanie sprostać oczekiwaniom twórców i ich klientów. Z kolei pojawienie się na półkach sklepowych produktu, który nie spełnia obiecanych założeń, byłoby wielkim ciosem wizerunkowym dla firmy.