Jak pandemia wpłynęła na branżę gier? Czy lockdown spowodował większą liczbę graczy? [s03e02] WWWłaśnie Podcast

Jak pandemia wpłynęła na branżę gier? Czy lockdown spowodował większą liczbę graczy? [s03e02] WWWłaśnie Podcast

Opublikowano 17.07.2020 10:02 -


Na tapetę bierzemy raport przygotowany przez Unity. Znajdziemy w nim informacje o stanie branży gier w czasie pandemii. Kto zyskał, kto stracił. Jak zmieniły się nawyki graczy? Powrót do grania na PC czy może raczej gry mobilne? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi znajdziecie w tym odcinku WWWłaśnie podcastu.

Z raportu można wyczytać wiele ciekawych informacji. My przechodzimy przez te najważniejsze. Całość dostępna tutaj. Na tę chwilę ciężko stwierdzić. Musimy poczekać na roczne podsumowanie. Z raportu jednak wynika, że ten krótki okres zamknięcia w domach sporej części ludzkości w widoczny sposób odbił się na branży gier.

Na pewno niektórym dało to szansę na rozwój, ale również innym zrobiło trochę pod górkę, jak na przykład twórcom tak zwanych computer games. Ilość oglądanych reklam poszła znacznie w górę, jednak nie przełożyło się to bezpośrednio na zyski, chociażby z powodu mniejszych budżetów na kampanie marketingowe.
Zapraszam na odcinek, w którym porozmawialiśmy właśnie na te tematy oraz spróbowaliśmy zinterpretować dane płynące z raportu przygotowanego przez Unity.

Standardowo na odsłuch zapraszamy na YouTube oraz Spotify. Jeśli spodobał Ci się odcinek, daj nam znać poprzez ocenę (łapka w górę lub dół) bądź nawet komentarz, jeśli łaska :)

Wieści z Rozładowani.pl