Hulajnogi Bolt w naszym kraju mówią – dziękuje gdy je podniesiesz i ponownie ustawisz do pionu. Niestety to potwierdza, że hulajnogi mają więcej kultury niż niektórzy ludzie.

Problem źle rozstawionych elektrycznych hulajnóg, które należą do firm sharingowych jest dobrze znany chyba we wszystkich miastach. W moim mieście jedna z firm po serii kradzieży, wandalizmu, a nawet rzucaniu hulajnogami z mostu do rzeki (!) musiała zaprzestać świadczenia usług. Inna w wyniku podobnych działań ograniczyła pole działania o okręg miasta, w którym można z nich korzystać. W kilku krajach EU jak Francja, podobne sytuacje ukróciło prawo — niestety miało ono niekorzystny wpływ na zdroworozsądkowych użytkowników tego środka transportu. Stawiamy jednak na pozytywny przekaz. Podobnie jak chyba Bolt, który chce zmienić ten stan w bardzo miły i ciekawy sposób.

Bolt ma kulturę i powie „dziękuję”

Wywrócone przypadkowo lub nie – nieważne. Biedna, mała zielona hulajnoga Bolt sama nie wstanie. Możesz jej jednak pomóc. Poprawi to krajobraz, pozwoli zadbać o sprzęt, ułatwi też życie innym osobom korzystającym z tego środka mikromobilności. Hulajnogi Bolt są od niedawna bardzo miłe i dobrze wychowane. Powiedzą Ci za to „Dziękuję”.

kliknij tutaj, zobaczysz to na filmie ;)

Bolt to europejska superaplikacja. Mówimy tak o niej, bo łączy usługi i produkty w kompleksowym wydaniu. Bolt to obecnie możliwość zamówienia przejazdu, dostawa jedzenia i zakupów, samochody na minuty oraz zarządzanie przejazdami w biznesie. Oczywiście to też przejazdy wypożyczonymi do tego celu rowerami i elektrycznymi hulajnogami. W ten sposób Bolt dociera do ponad 100 milionów klientów w Europie i Afryce. To musi się podobać, bo klienci Bolt przejechali tylko w zeszłym roku, łącznie aż 26 milionów km!

Taxify zmieniło się w Bolta

Firma Bolt od dawna jest liderem innowacyjności w swojej branży. Ostatnio testowali dla przykładu AI w służbie prawidłowego ustawiania hulajnóg po zakończonym kursie. System, który wizualnie pokazuje jak zabarkować hulajkę sprawdził się w Sztokholmie, w Szwecji i w Oslo. Teraz firma testuje go w kilku Polskich miastach jak Kraków, Gdańsk i Warszawa.

Bolt stale rozwija technologie, które mają na celu zapewnienie większego bezpieczeństwa i komfortu zarówno użytkownikom i użytkowniczkom hulajnóg elektrycznych, jak i innym uczestnikom i uczestniczkom ruchu drogowego. Naszym celem poprzez nową funkcję jest zmniejszenie liczby przewróconych hulajnóg, które nierzadko są efektem wandalizmu. Mamy nadzieję, że hulajnogi mówiące „Dziękuję!” zachęcą ludzi do działania w duchu społecznym i podnoszenia pozostawionych w niewłaściwych pozycjach urządzeń, przyczyniając się tym samym do zmniejszenia negatywnych skutków wandalizmu — Bartosz Małecki, Senior Operations Manager, Bolt Rentals w Polsce.

Głosowe podziękowanie to kolejny, bardzo miły nawiasem mówiąc, krok w celu poprawy bezpieczeństwa, wizerunki i jakości świadczonych przez Bolt usług. Jako odpowiedzialny operator regularnie podejmuje kroki, mające na celu utrzymanie porządku na chodnikach miast i wyrobieniu prawidłowych zachowań wśród użytkowników. Mówiące hulajnogi dostępne są w większości miast, w których obecny jest Bolt.

Więcej informacji na stronie Bolt.