Do premier konsol nowej generacji pozostały już zaledwie tygodnie. Nic zatem dziwnego, że jednocześnie pełną parą pracują machiny marketingowe Sony i Microsoftu.

PlayStation 5 i Xbox Series X zadebiutują już w listopadzie. To wyjątkowe premiery, jeśli chodzi o konsole, bo chyba nigdy w historii nie zdarzyło się, aby w Internecie dostępnych było tyle materiałów zanim jeszcze sprzęt trafił do sklepów. Cóż, takie mamy czasy, a sytuacja z koronawirusem tylko zwiększyła nacisk korporacji na marketing online i współpracę z influencerami.

Spójrzmy na Microsoft – ten najpierw udostępnił twórcom internetowym modele nowej konsoli, aby później wysłać im przedpremierowe wersje Xbox Series X. Urządzenie zadebiutuje 10 listopada, a my wiemy już o nim w zasadzie wszystko, wliczając w to czasy ładowania poszczególnych gier czy temperatury do jakich nagrzewa się sprzęt przy dużym obciążeniu.

Zobacz także: Gry na PS4 w które trzeba zagrać w 2020 roku

Gdy po raz pierwszy ujrzeliśmy Xbox Series X, pojawiły się głosy, że konsola wygląda jak lodówka. Microsoft najwyraźniej wziął sobie ten komentarz do serca, bo rozesłał kilku celebrytom… lodówki łudząco przypominające nowe dziecko firmy. Jedną z takich osób jest słynny raper Snoop Dogg.

W kwestii influencer marketingu nie próżnuje także Sony. Dość nieoczekiwanym bohaterem europejskiej kampanii marki stał się… Robert Lewandowski! Piłkarz zamieścił na swoim Instagramie dwa zdjęcia, na których widać jak gra już na najnowszym PlayStation 5. Czy to oznacza jakąś szerszą współpracę? Ciekawe co przygotowało w tym temacie Sony, które, przyznajmy, do tej pory było raczej oszczędne, jeśli chodzi o promocję, szczególnie w porównaniu z Microsoftem.

https://www.instagram.com/p/CGpaTulByio/

Przypomnijmy, że Xbox Series X zadebiutuje 10 listopada, a PlayStation 5 – 12 listopada.

Xbox Series X detronizuje poprzednika. Gry działają lepiej i szybciej się ładują