Trafiają się także reklamy, które ogląda się z przyjemnością. Tak było na początku z serią reklam Play (teraz już mocno odgrzewany kotlet), wszystkie reklamy Apple (call me fanboy) czy chociażby Axe. Jeśli już muszą one istnieć, to czemu nie mogą być przyjemne w odbiorze? Wygląda na to, że pula takich reklam powiększy się, wszystko za sprawą najpopularniejszego portalu społecznościowego.

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego tak wielkie serwisy jak Facebook nie reklamują się w TV? Czy to właściwie ma sens? Okazuje się, że Facebook reklamuje się w tradycyjnym medium już o 2012 roku w USA, a teraz pojawią się reklamy dla wszystkich mieszkańców UK. W sumie nie ma w tym nic nadzwyczajnego prócz tego, że materiały promocyjne, którymi Facebook promuje swoją markę, są naprawdę fajnie przygotowane.

 

 

 

Można? Można. Oby tą drogą szła reszta reklamodawców, a szczególnie Ci od medykamentów, którzy sprawiają wrażenie podmiotów, które mają niewyczerpalne zasoby budżetowe na idiotyczne reklamy.