Irlandia weszła we współpracę ze streamerami w ramach kampanii marketingowej. W najnowszym dodatku do gry „Assassin’s Creed Valhalla – Wrath of the Druids”, zwiedzimy najpopularniejsze zakątki kraju.
Kampania pod hasłem „Fill Your Heart With Ireland” wykorzystuje różne kadry i sceny z dodatku „Assassin’s Creed”. W grze możemy podziwiać dość wiernie odtworzoną, IX-wieczną Anglię. W dodatku mamy z kolei okazję zwiedzić średniowieczną Irlandię. Z racji wciąż utrudnionego podróżowania ze względu na trwającą na całym świecie pandemię ten malowniczy kraj możemy poznać wirtualnie, wcielając się w postać wikinga Eivora.
Irlandia w Assassin’s Creed Valhalla
W oficjalnym spocie turystyki Irlandii możemy zobaczyć porównanie miejsc odtworzonych w grze oraz tych realnych. Ukazane w „Wrath of the Druids” miejsca to między innymi stolica kraju Dublin w średniowiecznym klimacie, góra Benbulben, znana ze swojego charakterystycznego kształtu, czy Grobla Olbrzyma usiana bazaltowymi kolumnami. Do tego dochodzi jeszcze słynne wzgórze Tara, niezwykle istotne dla Irlandii ze względów historycznych. To tutaj w pierwszym tysiącleciu naszej ery zbierali się królowie i kapłani, by rozstrzygać spory. Tara była uznawana również za irlandzki Olimp, czyli siedzibę bogów.
Udział w kampanii marketingowej turystyki Irlandii wzięli streamerzy z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec oraz Skandynawii. To pierwsza tego typu oficjalna współpraca Irlandii ze streamerami i mamy również nadzieję, że nie ostatnia. W końcu nikt nie przyciągnie tak wdzięcznie i naturalnie do danego tematu swojej społeczności, jak właśnie influencerzy i influencerki.
Spot reklamowy turystyki Irlandii z wykorzystaniem kadrów z „Assassin’s Creed Valhalla – Wrath of the Druids” możemy obejrzeć na ich oficjalnym kanale na YouTube.