Firma Cheescat, producent narzędzia o nazwie CatNapoleon – który śledzi zaangażowanie użytkowników największych marek na portalu Facebook, opublikowała raport za miesiąc wrzesień. A w nim masa ciekawostek, m.in. pomimo ogromnego zaangażowania PKO BP nie odnotowała drastycznych skoków w ilości fanów. Majewski pręży się w reklamach – jak widać bez przełożenia na realnych fanów na portalu Facebook. W samym wrześniu PKO BP zyskało raptem 100 fanów. Na czele rankingu w kategorii banki, rządzi: Bank Zachodni WBK, który na pewno zadowolony jest z Banderasa, osiągając ponad 25 000 fanów.

Natomiast w kategorii piwo – panuje marka Desperados, która osiągając 162 tys. fanów idzie łeb w łeb z Tyskie, który odstaje raptem o marne 2 tysiące. Ogromna niespodzianka w dziale motoryzacja. Suzuki dla aktywnych, organizując codzienne konkursy z nagrodami rzeczowymi, zwiększyła liczbę fanów o całe 50% !

Gorąco polecam powyższy raport, ciekawostki w czystej postaci. Poniżej materiał do wglądu.

 


Posłuchaj nas!