Nasi drodzy, mamy awarię serwerów i w chwili obecnej nieaktywne są wszystkie nasze usługi oraz strona główna. Nasi administratorzy pracują już nad usunięciem awarii i wkrótce wszystko powinno wrócić do normy. Serdecznie przepraszamy Was za utrudnienia.

Aktualizacja: Kilka minut po godzinie 10 wróciła strona główna serwisu. Wszystkie usługi powinny działać bez problemów. Niestety w oficjalnym komunikacie, brak informacje o powodach awarii…

Zapytałem przedstawicieli o powód awarii, jak się okazuje  był to zewnętrzny atak DDoS. Jak jednak zapewnia Dawid Morawski dane klientów są bezpieczne.

Przyczyną utrudnień był atak zewnętrzny (DDoS) na nasze serwery. Nie funkcjonowała strona główna nazwa.pl oraz nasze pozostałe serwisy m.in. komunikaty.nazwa.pl. Zapewniamy, że atak nie miał wpływu na zawartość serwerów i dane naszych Klientów są bezpieczne.
Chcemy gorąco przeprosić Państwa za te utrudnienia – zdajemy sobie sprawę, że czas wystąpienia awarii mógł utrudnić Państwu pracę.
W chwili obecnej usługi funkcjonują prawidłowo, jednak ze względu na przerwę w funkcjonowaniu poczty – korespondencja może być do Państwa dostarczana z opóźnieniem. Ze względu na dużą liczbę połączeń z naszym BOK, czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy niż zazwyczaj. Cały czas jednak nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe utrudnienia.