Minimalizm – trend ostatnich lat. Przez niektórych uważany wręcz za ascetyczny, przez innych z kolei – uwielbiany. Znam ludzi, którzy stosują zasadę „mniej znaczy lepiej” i – choć sam nie jestem (w pełni) minimalistą – w niektórych aspektach życia się z nimi zgadzam. Jakiś czas temu pisałem bowiem o minimalizmie w przestrzeni publicznej, dziś mam dla Was przykłady minimalizmu na sklepowych półkach.
Zespół grafików z Antrepo stworzył alternatywne wersje opakowań znanych nam wszystkich produktów. Alternatywne, czyli w tym przypadku minimalistyczne. Projekt zawiera 3 wersje opakowań:
1. Wersję oryginalną
2. Wersję mniej uproszczoną
3. Wersję bardziej uproszczoną
Grafiki przygotowane przez zespół z Antrepo możecie zobaczyć w galerii pod nagłówkiem wpisu, na górze strony. Jak Wam się podobają? Osobiście sam sięgnąłbym po produkty w takich opakowaniach – wyglądają nie tylko ładnie i elegancko, ale – może to dziwne – bardziej zachęcają mnie do ich spróbowania. Może któryś z koncernów zdecyduje się na wprowadzenie takich opakowań do sprzedaży?
Popularne na dailyweb:
- Wyższy podatek dla informatyków. Skarbówka uznała, że programiści zarabiają zbyt dobrze
- Pokolenie Polonii 1 (i nie tylko) – nostalgiczny ranking bajek dzieciństwa część 1
- Największe odkrycie tego milenium. Archeolodzy wykopali ponad 3800-letnie smocze jajo.
- W jakiej kolejności oglądać Gwiezdne Wojny na Disney+?
- Fotograficzne porównanie: iPhone 14 Pro vs Samsung Galaxy S23 Ultra