Poprawiony i szybszy Twitter.com trafia do użytkowników

Twitter chwali się, że zaczął rozsyłać do użytkowników nową, odświeżoną wersję klienta webowego. Co prawda nie udało mi się jeszcze jej otrzymać, ale wiem, co uległo zmianie. Co ciekawe wiele zmian wynika z negatywnego odzewu internautów. Twitter potrafi jednak słuchać i wyciąga wnioski!

To nie jest tak, że jest to całkiem nowy serwis. Pierwsze wiadomości o planowanych zmianach usłyszeliśmy już w styczniu, pisał o tym Sebastian. Od tamtego czasu użytkownicy zgłaszali wiele skarg takich, jak „zbyt jasny tryb ciemny”, niespójny UI, nazbyt utrudniona nawigacja, czy w końcu wolne ładowanie strony.

Odświeżony i zaktualizowany twitter.com

Nowa i zaktualizowana wersja serwisu webowego jest szybsza, łatwiejsza w nawigacji, bardziej spójna z wyglądem na innych urządzeniach. Dzięki temu łatwiej uzyskać dostęp do ulubionych funkcji, a przynajmniej tak twierdzą przedstawiciele serwisu ;). Od dwóch dni stopniowo, rozsyłana jest do użytkowników na całym świecie.

Tym razem nie wprowadzono zmian pochopnie. Elementy, które uległy transformacji testowane są od dłuższego czasu, a dzięki setkom tysięcy zgłoszonych sugestii i wyrażonych opinii, serwis w końcu odzwierciedla potrzeby użytkowników.

Lista zmian:

  • Więcej zawartości na żywo. Teraz wersja webowa tak jak aplikacje na urządzenia przenośne zorientowane będą na wydarzenia, relacje i wpisy, które są blisko Ciebie. Ma się to pozytywnie odbić na zakładce z trendami i propozycjach obserwowanych osób.
  • Łatwy dostęp do ulubionych funkcji. We wpisie ze zmianami Twitter podkreśla raczej to, co już znamy, chyba że przeprojektowano te rzeczy po raz kolejny. Chodzi tu o listę boczną i dostęp do poszczególnych zakładek.
  • Obsługa multikont. Niezależnie od tego, czy masz jeden profil, czy kilka, teraz możesz szybciej przełączać się między kontami, bezpośrednio z panelu bocznej nawigacji. To jest to, na co czekało wielu!
  • Nowe motywy. Twitter wprowadzi nowe wersje kolorystyczne motywów. Najważniejsze to te ciemne, teraz są dwa. Na prośbę użytkowników Twitter zdecydował się na nowy, jeszcze ciemniejszy motyw.

Twitter chwali się, że to duży krok naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Chociaż zmiany mogą być uznane za nieistotne, przedstawiciele serwisu cieszą się, że budowane były na opinii ludzi. To oni mieli realny wpływ na każdą, nawet najmniejszą zmianę. Mimo to wprowadzono je znacznie szybciej niż zazwyczaj.

Aktualizacja: Jednak dostałem :D

Share
Disqus Comments Loading...
Autor
Daniel Buliński

Powiązane

Wirtualny salon Pioneer jako odpowiedź na sytuacje z COVID-19

Dystrybutor Pioneer w Polsce uruchomił projekt „Wirtualny Salon Pioneer”, który jest odpowiedzią marki na obecną…

1 kwietnia, 2020

To koniec topowych telefonów LG z serii G. Co dalej?

Seria G od LG była przed długi czas utożsamiana z odpowiednikiem Galaxy S od Samsunga.…

1 kwietnia, 2020

Zobacz listę gier w PS Plus na kwiecień | HITY

Kilka dni temu pojawiły się informacje, jakoby Sony przez pomyłkę opublikowało filmik promujący najnowszy miesiąc…

1 kwietnia, 2020

Bezpłatne kursy online. Jak rozwijać kompetencje zawodowe podczas pracy zdalnej?

Praca zdalna ostatnio jest jednym z bardziej gorących tematów, oczywiście zaraz po koronawirusie. Wiele osób…

1 kwietnia, 2020

Airly z nowym logo i identyfikacją wizualną

Chociaż ciężki jest czas, wiele firm stara się funkcjonować w miarę normalnie. Niektóre decydują się…

1 kwietnia, 2020

Na technologię 5G od Huawei przyjdzie nam poczekać

Technologia przesyłu danych piątej generacji miała stać się integralną częścią całej Europy do końca 2025…

1 kwietnia, 2020