Polski gracz. Kim właściwie jest? W co gra? Ile pieniążków wydaje? [s03e22] WWWłaśnie podcast

0:00
Długość nagrania: 37:10
Rozmawiają:

Łukasz Krebok i Adrian Jaworek

W nasze łapki trafił ogromny raport „Kondycja Polskiej Branży Gier 2020”, który dziś omawiamy.

Subskrybuj DailyWeb na Youtube!

Na start warto dodać, że zarówno mi jak i Adrianowi spodobało się określenie konsumenta występujące w raporcie. To pokazuje, że branża, a właściwie przemysł to już od dawna nie jest tylko zabawa. To przestała być grupka fascynatów pracujących w garażu for fun. Ten raport poniekąd to potwierdza.

Sam raport można znaleźć pod tym linkiem, ale ostrzegam, jest potężny. Ale dobrze przygotowany. Jeśli jednak nie chcesz go czytać, to zachęcam do odsłuchania odcinka 22, ponieważ przechodzimy przez najważniejsze z naszego punktu widzenia rozdziały w tym raporcie, które nierzadko rozprawiają się z mylnymi stereotypami. Np. Kobiet graczy czy też najpopularniejszego typu gier. MMO jest w mniejszości i to sporej. Mam jednak teorię, że gracze tego typu gier produkują najwięcej contentu, dlatego jest o nim głośno i można na niego trafić wszędzie w Internecie.

[powerpress]

Raport również potwierdza to, co wydaje się przynajmniej dla nas oczywiste. Polska Androidem stoi. 89% graczy mobilnych z naszego kraju robi to właśnie na tej platformie.

https://open.spotify.com/show/0L3V2ByO0taySOTZ9AyjDt

 

Zapisz się
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Zobacz wszystkie komentarze