W okresie od września 2011 do stycznia 2012 statystyczny użytkownik serwisu spędził na nim 3 minuty w ciągu całego miesiąca. Wynik wypada dość blado, jeśli porówna się go z wynikiem jaki osiągnął konkurent – Facebook. Tam użytkownicy poświęcili bagatela koło 7 godzin. Oczywiście porównywanie obu serwisów może być nierozsądne, ze względu na ich wielkość i popularność. Jednak pomijając ten fakt, statystyki G+ nie wyglądają imponująco. Wygląda na to, że szum i kurz, który powstał po starcie portalu społecznościowego od Google – zaczyna opadać.

Google Plus to bardzo atrakcyjne miejsce, masa ludzi z branży, ciekawe dyskusję – jednak ostatnio nie czuje potrzeby korzystania z tej społecznościówki. Zastanawiałem się wręcz nad usunięciem kont zarówno w G+ jaki i Fb – ze względu na fakt, że trwa u mnie fascynacja Twitterem a korzystanie z trzech serwisów społecznościowych zakrawa na szaleństwo ;-) Czy także wpisujecie się statystycznego użytkownika G+?


Posłuchaj nas!