Play daje 10 GB darmowego transferu w ramach #zostańwdomu

Play daje 10 GB darmowego transferu w ramach #zostańwdomu

Opublikowano 19.03.2020 21:13 -


Praca zdalna z domu to wyzwanie, przed którym stanęło tysiące pracowników w naszym kraju, ale i na świecie. Dla wielu z Polaków to zupełnie nowe wyzwanie, którego muszą się uczyć praktycznie od zera. Na szczęście nasi operatorzy starają się pomóc w ramach akcji #zostańwdomu i udostępniają darmowe pakiety GB dla użytkowników.

Jednym z przykładów jest Orange, które w gratisie dołożyło paczkę 10 GB, a także Play. W przesłanej informacji operator zapewnia, że chce w ten sposób pomóc w tym, aby nasi rodacy zostali w domach, co przełoży się na bezpieczeństwo nas wszystkich.

Play, w odpowiedzi na obecną sytuację w kraju i potrzeby swoich klientów, przygotował dodatkowy, bezpłatny pakiet danych. Abonenci zarówno indywidualni jak i biznesowi mogą odebrać 10 GB dodatkowego transferu.
Klienci ofert abonamentowych mają od dziś możliwość aktywowania dodatkowych 10 GB do wykorzystania w sieci Play. Dzięki temu spędzając czas w domu mogą kontaktować się z rodziną, przyjaciółmi oraz w zaistniałych okolicznościach zdalnie kontynuować aktywność zawodową.
Jak odebrać bezpłatne 10 GB?
Aby uruchomić pakiet wystarczy zalogować się na swoje konto w aplikacji Play24, przejść do sekcji „Pakiety” i wybrać nową, darmową opcję. O przyznaniu pakietu użytkownik zostanie poinformowany powiadomieniami i/lub przez SMS.
Pakiet można włączyć również przez stronę internetową 24.play.pl w zakładce „Usługi i pakiety”.
Pakiet można uruchomić do 31 marca 2020 r. i będzie on ważny przez 14 dni od momentu aktywacji.

Play nieustannie rozwija i modernizuje swoją sieć, aby klienci na co dzień mogli korzystać z szybkiego internetu mobilnego, a teraz wspierając akcję #zostańwdomu, także ze zwiększonego pakietu danych.

Myślę, że oczywiście 10 GB to jest optymalna ilość na kilkanaście dni, wiem też że polskie firmy są na tyle elastyczne, że kolejne pakiety będą udostępniane sukcesywnie. Można tylko chwalić tego typu inicjatywy. Na świecie wiele marek zdecydowało się na upusty, a także darmowe rozwiązania dla użytkowników w obliczu kryzysu – chwaliłem Adobe za darmowy pakiet CC, pisałem o Empiku, który daje za darmo dostęp na dwa miesiące do usługi Empik Premium, pisałem też o Google, które udostępnia za darmo narzędzia i prowadzi darmowe szkolenia.

Wieści z Rozładowani.pl