OLX walczy z "mam horom curke"

OLX walczy z "mam horom curke"

Opublikowano 6.06.2019 21:10 -


Portal OLX uruchomił nową kampanię "A co gdyby?", której celem jest walka z internetowym chamstwem. W wyjątkowych spotach w roli głównej występuje aktor Janusz Chabior.

Na pewno kojarzycie tych wszystkich "Januszy biznesu" z OLX-a, którzy w chamski i wulgarny sposób odpowiadają na ogłoszenia w wiadomościach prywatnych. Sam wielokrotnie spotkałem się z obelgami i niewspółmiernymi do wartości wystawianego przedmiotu ofertami wymiany. Klasykiem dla mnie jest "dam przerobione PlayStation Portable za Xboksa One" oraz oczywiście "mam horom curke".

A co gdyby? #2

W sieci negocjuj cenę łagodnie i bez oszukiwania. Przecież nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie...

Opublikowany przez OLX Polska Środa, 5 czerwca 2019

A jeśli już przy Januszach jesteśmy - nowe spoty OLX zaczynają się od pytań Janusza Chabiora, który prezentuje przykładowym użytkownikom serwisu scenariusze w duchu "A co gdyby?". Opublikowane reklamy odnoszą się do używania przekleństw ("A co by było gdyby okazało się, że to Twoja matka?") czy oferowania niedorzecznej ceny z argumentem "mam horom curke" ("A co gdyby okazało się, że jest to konsola małego harcerza?").

Trzeba przyznać, że kampania została zrealizowana doskonale. Portal pokazuje, że dostrzega problem i chce z nim walczyć. Na dodatek robi to w nieszablonowy i przyziemny sposób. Czy akcja odniesie sukces? Pierwsze komentarze fanów na Facebooku nie wróżą nic dobrego (głównie jest to trolling i hejt na markę), ale miejmy nadzieję, że "Janusze" choć trochę wezmą sobie te filmy do serca.