Mam też taką zasadę, którą określiłem jako zasadę pierwszych 5 odcinków. Jak działa? Otóż bardzo prosto; jeśli nie polubimy się z wybraną serią, to się żegnamy. Zastanawiałem się wielokrotnie czy nie wydłużyć tej zasady do 10 odcinków, odkąd prawie przestałem oglądać (mój numer 1!) serial – Breaking Bad. O ironio, akcja zaczęła się, o ile pamięć mnie nie myli, w okolicach odcinka 6.

c47e49a59e5b2b5f87dbe50bdeee541c

Jednym z seriali, do którego robiłem podejście, był także Silicon Valley. Groteskowo przedstawiona kultura i klimaty świata startupów. Po 2 odcinkach miałem dość, by ostatecznie wrócić do serialu i aktualnie być na finiszu drugiej serii. Świetna odskocznia, czasem naprawdę zdarzy się zaśmiać w głos (mam wysokie oczekiwania), generalnie polecam wszystkim tym, którzy jeszcze nie spróbowali. To tylko 20min per odcinek, można się szczerze odmóżdżyć.

W Silicon Valley jest marka, która nosi nazwę Hooli. Ma ona swój produkt o nazwie Nucleus z którym wiążą się konkretne perypetie. Loga obu produktów zostały zaktualizowane wraz z drugim sezonem przez pana, który nazywa się Dann Petty. Cóż w tym nadzwyczajnego?

tumblr_n3pw7o8U8F1trb5guo1_1280

Otóż autor opublikował wszystkie propozycje projektów, które przedstawił twórcom Silicon Valley. Możecie sami zobaczyć jak prezentowałyby się loga, gdyby twórcy zdecydowali się na inną propozycję. Jak dla mnie dokonali bardzo trafnego wyboru, gdyż reszta wypada dość mało atrakcyjnie, sami zobaczcie. Mam rację?

PS co ciekawe strona hooli.xyz istnieje naprawdę i w dodatku wykorzystuje nową domeną (najpopularniejszą aktualnie). Ciekawe czy to przypadek, czy zamierzona akcja marketingowa.