Odświeżony iPad mini od Apple – cena bez zmian, a moc większa!




Odświeżony iPad mini od Apple – cena bez zmian, a moc większa!

Opublikowano 2 miesiące temu -


iPad mini nie mógł się doczekać aktualizacji od ponad trzech lat. Wielu użytkowników narzekało na ten fakt i domagało się nowej wersji budżetowego tabletu. Firma wreszcie przychyliła się do próśb i wypuszcza odświeżony iPad mini.

Po cichu w ofercie Apple pojawił się iPad mini z nowymi parametrami. Teraz, zamiast dotychczasowego procesora A8 z 2014 roku, otrzymamy nowy, ubiegłoroczny Bionic A12. Nie chcąc podnosić (znowu) kosztów, firma postanowiła odjąć trochę pamięci. Teraz otrzymujemy 64 GB, ale za to cena jest ta sama i wynosi 1899 zł (399$). Dodatkowo, nowy iPad mini od teraz obsługuje Apple Pencil. Oprócz nowej wersji iPada mini Apple udostępnia także nowy 10,5-calowy iPad Air w cenie 2499 zł.

ipad mini

iPad mini w tej samej cenie

Nowego iPada mini kupimy w standardowych kolorach: srebrny, gwiezdna szarość i złoty. Wersja 256 GB to koszt 2699 zł, a za wersję z LTE musimy dopłacić 600 zł. Oprócz nowego procesora, nowy iPad mini doczekał się również jaśniejszego wyświetlacza, większej liczby kolorów, a także technologię True Tone. Ta ostatnia dopasowuje temperaturę barw do otoczenia.

Aparat główny pozostał ten sam, natomiast aparat do selfie został zaktualizowany i jest to teraz 7-megapikselowy obiektyw (poprzednio 1,2). Informacje o aktualizacjach, Apple ujawniło dzisiaj rano. To dość nietypowe, bo zazwyczaj firma informowała o takich zmianach na konferencjach czy nawet eventach. Tym bardziej że lada dzień Apple organizuje duże wydarzenie, na którym ogłosi kilka premier.

Aktualnie iPad mini staje się dość ciekawym rozwiązaniem, dla tych którzy planują zakup tabletu. iPad mini posiada te same parametry co wspominany iPad Air, zatem jeśli nie zależy nam na większym ekranie, możemy zaoszczędzić 600zł i mieć dość porządny sprzęt, z nowymi podzespołami, który na pewno posłuży nam ładnych kilka lat.

Jak widać, Apple czuje, że ten rok może należeć do nich. Zaskakująco nie podniesiono ceny, co w przeszłości było nie do pomyślenia – za sam fakt, że coś jest „nowe”, Apple bez skrupułów podbijało ceny. Teraz, wprowadzając po cichu aktualizacje, parę dni przed ogłoszeniem serwisu wideo, firma ewidentnie poprawia swój wizerunek.