Już z filmu wyczytać możemy, że zmieni się całkowicie identyfikacja wizualna marki, będzie kolorowo, minimalistycznie i z biegiem ducha czasu. Jak się dowiedzieliśmy prace nad rebrandingiem trwały od 2013 roku, gdzie za zamkniętymi drzwiami Logitech pracował nad wymyśleniem firmy od nowa.

Logitech-Azzurro

Przygotowane materiały wskazują, że będzie to olbrzymia zmiana, śmiało możemy oczekiwać, oprócz zmian kulturowych, całej linii smakowitych, oraz innowacyjnych produktów. Najnowsze urządzenia mają stać się częścią codziennego życia użytkowników, wypełnią je śmiałymi kolorami, prostymi wzorami i intuicyjną funkcjonalnością. Całość pieczołowicie zamyka, uwaga, odświeżone logo marki. Tu temat zostawiam naszej specjalistce, która weźmie go pod lupę i podda ocenie.

nowe-logo-logitech

Jako ciekawostkę dodam, że na czele projektantów w firmie Logitech stoi Alastair Curtis, którego mogliśmy poznać za sprawą wcześniejszych projektów dla NOKIA. Pod jego kierownictwem zmienia się podejście do projektowania w firmie Logitech, jak zapewniają Design stał się podstawą we wszystkim, co robią.

„Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka”
– Izabela Sulima, Regional Marketing Manager CEE

Logi_Black

W najbliższym czasie konsumenci zauważą nową nazwę „Logi” na wybranych produktach w już istniejących kategoriach. Ponadto Logitech szykuje zmiany i kilka niespodzianek w nowych klasach produktów.

„Firma Logitech przeszła ogromne zmiany. Stworzyliśmy tożsamość marki, która jest wyrazem tego, kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości” – powiedział Alastair Curtis, chief design officer w firmie Logitech. „Przekształcenie firmy tej wielkości powinno iść w parze z równie śmiałą transformacją marki” – dodał Alastair Curtis.

Więcej informacji na temat zmian na Logitech.com.


Posłuchaj nas!