Nowości w Adtaily - będziesz mógł zablokować reklamodawcę | DailyWeb.pl

Nowości w Adtaily - będziesz mógł zablokować reklamodawcę

Opublikowano 5 lat temu -


Reklamy od Adtaily to bardzo fajna i wygodna forma reklamy, zarówno dla webmasterów, którzy umieszczają widget na swojej stronie jak i dla reklamodawców. Ci pierwsi cenią sobie przede wszystkie nie-inwazyjność reklam, z kolei drudzy cenią prostotę tego rozwiązania.

Dziś otrzymałem informację mejlem o nowościach, które Adtaily przygotowało dla swoich użytkowników i przyznam szczerze, że liczyłem może nie na rewolucję ale chociaż ewolucję. Niestety zmiany, które zaprezentowali twórcy tej platformy reklamowej należy traktować raczej w kryteriach zmian kosmetycznych. Co się zmieniło? Otóż prócz drobiazgów takich jak prezentowanie przedziałki dziennej (zamiast godzinowej) w panelu reklamodawcy, to na największą uwagę zasługuję możliwość blokowania reklamodawców.

Funkcjonalność, która w mojej ocenie wydaje się być nie do końca potrzebna? Oczywiście mądre głowy nie wprowadziły jej z pewnością po złości czy też z braku innych pomysłów. Jednak w moich oczach, szarego użytkownika może ona posłużyć albo do blokowania ewentualnej konkurencji (huh?) lub zablokowania Groupona, który prezentuje ciągle te same, denne reklamy, nie trafiające we właściwych odbiorców. Niemniej, może więksi reklamodawcy będą hurtowo blokować mało-opłacalne kampanie CPC?

Szczerze liczyłem, że pojawi się bardzo przeze mnie pożądana funckjonalność o której nawet rozmawiałem z Adtaily - mianowicie kategoryzacja reklam. Większy komfort, lepszy target ale cóż pozostaje mi jeszcze poczekać. Nie ma co marudzić, najważniejsze Adtaily nie spoczęło na laurach mimo, że zmiany idą nieco mozolnie.