Nowość na polskim rynku. Z PromoNavi zaoszczędzisz na reklamie w Google Ads

Nowość na polskim rynku. Z PromoNavi zaoszczędzisz na reklamie w Google Ads

Opublikowano 10.04.2019 12:27 - Akcja Partnerska


Google Ads (jeszcze do niedawna AdWords) to jeden z najpowszechniejszych kanałów promocji w internecie. Ich największą zaletą jest bez wątpienia ogólnodostępność. Nie dedykowany jedynie dużym markom – może z nich korzystać każdy, kto posiada minimalny chociażby budżet. Ważniejsza od środków wydaje się być w tym przypadku wiedza i doświadczenie. Od sukcesu kampanii zależy bowiem jej kształt oraz to, jak ją prowadzimy.

O ile większe firmy mogą pozwolić sobie na dedykowany, wewnętrzny zespół specjalistów, małe biznesy muszą zazwyczaj szukać pomocy na zewnątrz. Wyjściem z sytuacji wydaje się współpraca z agencją Adwords, jednak wymaga to już konkretnego budżetu. Nie każdemu też odpowiada całkowite powierzenie promocji marki innej firmie. Na szczęście powstaje coraz więcej narzędzi, które oferują praktyczne wsparcie w tej kwestii. Jednym z nich jest wkraczający na polski rynek, a znany dobrze m.in. w Brazylii, Indonezji i Rosji PromoNavi.

PromoNavi jest narzędziem wielofunkcyjnym. Pozwala na zarządzanie wszystkimi najważniejszymi aspektami kampanii Google Ads – od wyszukiwania słów kluczowych, po tworzenie samych reklam i porównywanie ich z konkurencją. Brzmi skomplikowanie? Niezwykle prosty w obsłudze, intuicyjny panel użytkownika przeprowadzi nas przez kolejne kroki tworzenia kampanii w zaledwie kilka minut.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE PROMONAVI

  • Planer słów kluczowych

Najważniejsza funkcja narzędzi tego typu, której nie mogło zabraknąć także w PromoNavi. Pozwala uzyskać informacje o najważniejszych słowach kluczowych w naszej kategorii produktowej. Trzeba przyznać, że interfejs PromoNavi jest w tym względzie wyjątkowo przejrzysty i prosty w obsłudze. Jego uzupełnieniem są także dwie kolejne funkcje: Powiązanie Słowa Kluczowei Łączenie Słów Kluczowych. Pozwalają one rozszerzyć listę naszych słów kluczowych o kolejne pozycje.

  • Generator reklam

Automatycznie tworzy propozycje ogłoszeń reklamowych na podstawie wybranych przez nas słów kluczowych. Zaledwie kilka klików wystarczy, aby otrzymać szereg propozycji reklam wraz z ich podglądem. Przygotowany w ten sposób szablon jest gotowy do eksportu i użycia w Ad Managerze.

  • Ogłoszenia konkurencji

Równie łatwo sprawdzimy także, jak reklamuje się nasza konkurencja. Podobnie jak w przypadku planera słów kluczowych wystarczy w tym celu wkleić w polu wyszukiwania adres URL (w tym przypadku konkurencyjnej firmy).

PromoNavi zapewnia, że nie wykorzystuje w żaden sposób danych z naszych kampanii, ani nie przekazuje ich firmom zewnętrznym. Jako oficjalny partner Google firma jest zresztą zobowiązana do zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Połączenie naszego konta Google Ads z PromoNavi niesie za sobą także inne korzyści. Przede wszystkim otwiera możliwość profesjonalnego wsparcia przez specjalistów od Google Ads.

Zarówno sam proces rejestracyjny, jak i podłączenie naszego konta Google Ads jest bardzo proste. Wszystko, czego potrzebujemy do nasze dane kontaktowe, podstawowe informacje o naszej stronie i identyfikator (ID) z profilu Google Ads. Na stronie promonavi.pl znajdziemy zresztą szczegółowe instrukcje.


Tekst powstał przy współpracy z marką PromoNavi.