Ilość zarejestrowanych domen w obu przypadkach raczej daleka jest od umiarkowanego optymizmu. Bo i jak mieć powodu do radości, kiedy podczas startu domeny na którą wydało się niespełna $800k, otrzymuje się wynik 416 sztuk (w przypadku .HIPHOP)? Przy .AUDIO niestety sprawa ma się podobnie, zaś ilość zarejestrowanych końcówek po premierze wyniosła raptem 700 sztuk. Niełatwo się domyślić, że większość z nich została zakupiona przez domenowych inwestorów.

Jak cenowo wygląda rejestracja własnej końcówki w przypadku obu domen? Jeśli zdecydujecie się na .HIPHOP, to przyjdzie Wam zapłacić 30$/rok, a w przypadku .AUDIO jest nieco lepiej, cena wynosi $14. Jak całość ocenić? Generalnie o sukcesie mowy nie ma, jedynym plusem z punktu widzenia potencjalnego klienta, że w przypadku .AUDIO ceny nie są wygórowane, gorzej z .HIPHOP. Cóż wpierw wąski rynek domenowy, a teraz prawdziwy zalew nowych nazw, musi się to odbić na ilościach rejestracji i zainteresowaniu.