Nowe logo PZU - czy to jakiś żart? | DailyWeb.pl

Nowe logo PZU - czy to jakiś żart?

Opublikowano 5 lat temu - 6


Jedna z największych, jak nie największa polska firma PZU poczuła silną potrzebne zmiany swojego głównego znaku rozpoznawczego - logotypu. Zmiany w mojej opinii są dość kontrowersyjne, jako że nowe na tle starego wygląda jakby je zrobił gimnazjalista z jednego z serwisów freelancerskich.

O nowym logo, sam prezes:

- Nowe logo zachowując uniwersalny i ponadczasowy charakter symbolizuje uproszczenie procedur, troskę o klienta i nowoczesność stosowanych rozwiązań. To podsumowanie kierunku, w jakim zmierza Grupa PZU

Można dostrzec ducha czasu, logo zostało znacznie uproszczone, nie ma niepotrzebnych elementów, obrysów i dodatkowych napisów. To ogromny plus, prostota cnotą jest, niemniej styl, dobranie kolorów kompletnie mi nie przypadło do gustu. Dam sobie rękę obciąć, że jego zaprojektowanie kosztowało PZU setki tysięcy złotych. Jak wasze odczucia? Czy to logo to właściwy wybór dla tak poważnej instytucji?

Ewolucja PZU