Ogłaszam rok 2015 jako rok owocny w zmiany logo wszelkiej maści.
Kolejny znaczek po liftingu i kolejne zamieszanie – jedni mówią, że słusznie, inni, że kompletnie niepotrzebnie. Wczoraj Łukasz pisał o zmianach na przestrzeni lat w

Christopher Tauziet, Product designer największego portalu społecznościowego uchyla rąbka tajemnicy i zdradza na swoim profilowym na twitterze wygląd nowego logo. I choć różnic jest niewiele, jego charakter nieco ulegnie zmianie.

1
Przede wszystkim wszystkie litery są bardziej minimalistyczne. Mamy literkę „a”, w której znika mały łuk, a zastępuje ją litera bardziej charakterystyczna dla czcionek bezszeryfowych.

2

Niestety, traci się sprytne połączenie między „f”, a „a” – a szkoda.
4

Literki są krągłe, pozbyły się swojej charakterystycznej ciężkości.
3
Wiem, że liftingi są potrzebne – to proces nieunikniony i pożądany. W ostatnim czasie nawet bardzo.
Jednak szczerze mówiąc, podoba mi się bardziej stare logo – wygląda na bardziej przemyślane (myk z łącznikiem „a” i ”f”) oraz ze swoim charakterem – lżejsza czcionka i zaokrąglone rogi robią z niego prostu napis…