Nowa funkcja w Planerze słów kluczowych Google AdWords | DailyWeb.pl

Nowa funkcja w Planerze słów kluczowych Google AdWords

Opublikowano 1 rok temu -


Planer słów kluczowych to narzędzie bardzo dobrze znane, każdej osobie związanej z branżą SEM. Pozwala nam wygenerować listę nowych słów kluczowych i zapoznać się ze statystykami dla danej frazy, czy też grupy słów. Dziś pojawiła się nowa ciekawa funkcja w interfejsie planera tj. możliwość prognozowania kampanii lub słów kluczowych bezpośrednio z naszego konta.
zrzut-ekranu-2016-10-19-o-17-58-17
Za pomocą suwaka możemy skalować nasze stawki na koncie i analizować ewentualne zmiany, które przynosi nam zmiana budżetu. Oczywiście symulacje możemy wykonać nawet dla pojedynczego słowa. Minusem tego narzędzia jest możliwość użycia tylko tych kampanii, w których jest spory ruch i tylko tych gdzie nie zastosowana budżetu współdzielonego.
Oprócz skuteczności słów kluczowych, mamy możliwość obserwowania trendów wyszukiwania na naszym koncie.
Należy też zwrócić uwagę na to, że funkcja jest w fazie testowej i nie wszystko może działać w poprawny sposób.

zrzut-ekranu-2016-10-19-o-17-58-24
Podsumowując, jest to bardzo ciekawe narzędzie, które pozwala nam w bardzo fajny sposób sprawdzić możliwości rozbudowy naszej kampanii. Plusem tego rozwiązania jest to, że statystki są ściśle powiązane z naszymi kontem, a nie oparte na ogólnych danych z Google. Mam nadzieję że doczekamy się stabilnej i sprawdzonej wersji tego rozwiązania.