Nie masz pomysłu na newsletter? To narzędzie Ci pomoże | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Nie masz pomysłu na newsletter? To narzędzie Ci pomoże

Opublikowano 1 miesiąc temu -


Wena. Coś, czego czasem brakuje nawet najbardziej kreatywnym głowom. Co zrobić, kiedy musimy na szybko przygotować jakąś kreację, a jak na złość nasz mózg nie może urodzić żadnego fancy pomysłu? Zainspirować się. Tylko uważaj: "zainspirować" nie oznacza "splagiatować".

Na rynku jest kilka narzędzi, którego pomagają się zainspirować. Gdy doskwiera brak weny polecam przeglądanie Pinteresta, Instagrama, czy po prostu Google. U mnie działa - po takiej "inspiracyjnej rundzie" zawsze jakiś pomysł wpadnie do głowy.

Dobre przykłady

A dziś, do grona wyżej wymienionych narzędzi dołączy "Good Mail Copy". Jak sama nazwa wskazuje to... wyszukiwarka dobrych treści wysyłanych w newsletterach przez różne marki.

Całość działa bardzo prosto: wpisujesz słowo kluczowe, które Cię interesuje a narzędzie zwróci Ci kilka/kilkanaście przykładów treści, którymi możesz się zainspirować, przygotowując swoją wiadomość e-mail. Wiadomości powitalne, zaproszenia, nowe funkcje i wiele, wiele więcej.

Good Mail Copy jest tworzone przez użytkowników dla użytkowników. Jeśli spotkałeś się z jakimś ciekawym przykładem newslettera, wystarczy przesłać jego treść na podany na stronie e-mail. Nic więcej chyba pisać o Good Mail Copy nie muszę. Proste, przydatne szczególnie w czasie "kreatywnych zawiech". Ot taka ciekawostka, ale dla kogoś może być przydatna.

 Sprawdź Good Mail Copy