Dziś, w kilka dni po zmianach wprowadzonych Yahoo, kolejny gigant zmienia logotyp swojego produktu. Mowa tu o Microsofcie, który postanowił odświeżyć znak rozpoznawczy swojej wyszukiwarki Bing.com. Samo logo kolorystycznie nawiązuje do ostatniej modyfikacji logotypu Microsoftu, a kanciasta ikona która pojawia się koło napisu ma przypominać literkę 'b'.

Ciężko cokolwiek to oceniać, kanty jak najbardziej wpisują się w aktualne graficzne trendy, brakuje tylko efektu long shadow ;-) Prócz zmian w logotypie, wyszukiwarka stała się w pełni responsywna, czyli na każdym urządzeniu mobilnym winna funkcjonować w wygodny dla użytkownika sposób. Nowy interfejs niestety jeszcze dla nas nie jest dostępny, ale jeśli chcecie ujrzeć promo, zapraszam przez webproxy.

Podsumowując samo logo odświeżone, jednak bardziej znaczące w tym wszystkim zdaje się fakt wprowadzenia responsywności do wyszukiwarki.


Posłuchaj nas!