Najciekawsze treści na DailyWeb zeszłego roku! | DailyWeb.pl

Najciekawsze treści na DailyWeb zeszłego roku!

Opublikowano 10 miesięcy temu - 1


Jakby to tak rozpocząć nowy rok bez podsumowania najciekawszych tekstów tego mijającego? Kiedy zacząłem tworzyć wpis zbierający wszystkie podsumowania, osiągnięte cele czy opisywać plany na przyszły rok, wyszedł on tak długi, że postanowiłem go podzielić. Dlatego też dzisiaj lekko, przyjemnie i bardzo strawnie, na bolące głowy, po sylwestrowych szaleństwach, podsumowanie najciekawszych wpisów ubiegłego roku na DailyWeb. Kategorii jest kilka, zacznę od tej najbardziej interesującej.

Nie da się ukryć, że zwyciężyły wpisy, które dobrze zagrzały wysokie miejsca w Google. Słynna już kampania Co zamierza Napoleon, wygenerowała ogromny ruch, na tyle wielki, że mieliśmy rekord ilości osób online na DailyWeb i wyniósł on 750 osób! To był prawdziwy test wydajności, ale o dziwo strona jak i Zenbox podołały bez zarzutu :-)

Strzałem w dziesiątkę okazało się także zebranie wszystkich darmowych stocków ze zdjęciami i sporządzenie z niej jednej, zbiorczej listy. To autorski pomysł Łukasza, który przyniósł także ogromne ilości zainteresowania, na tyle duże by znalazł się w czołówce.

TOP 5 najpopularniejszych tekstów roku 2016

Co zamierza Napoleon? My już (prawdopodobnie) wiemy!

Bateria w iPhonie się nie ładuje? Zanim oddasz go do serwisu sprawdź jeden drobiazg

Lista darmowych stocków

Raport DailyWeb: Zapytaliśmy branżę kreatywną o najlepsze i najgorsze logo 2015 roku. Zobacz co nam powiedzieli.

Instagram: jak zmienić profil na firmowy?

Jeśli chodzi o najpopularniejsze treści konkretnych twórców, (nie licząc Łukasza, Mariusza i mnie, nasze treści powyżej) to wyglądają następująco:

Agata Szargot

7 stron przydatnych w pracy i nie tylko #6

Filip Konieczny

[TUTORIAL] Stworzyłem tego lwa w CSS używając 28 kół

Radek Bogusławski

HTML 5.1 standardem w przeciągu kilku miesięcy - co nowego?

Mateusz Zych

6 wtyczek dla Chrome bez których nie wyobrażam sobie pracy

Wojtek Boliński

Brak energii? Zrób sobie turbokawę!

Co ciekawe, patrząc na inne statystyki związane z samym ruchem, okazuje się że odnotowaliśmy tylko niewielki wzrost samego ruchu mobilnego. Jego skala to niespełna 18%, a więc w końcu rok mobile? ;-)  To co równie ciekawe i interesujące, to fakt, że przybyło nam 15% Czytelników, którzy zaglądają do nas bezpośrednio z iPhonów, a idąc dalej straciliśmy 6% czytelniczek, lub optymistycznie, płeć brzydsza przeważyła w poprzednim roku.

Mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze bardziej owocny, a Wy dalej będziecie z nami! Szczęśliwości w nowym roku i naturalnie bezbłędnego kodu!