Możliwość repostowania treści z innych profili w Stories już dostępne




Możliwość repostowania treści z innych profili w Stories już dostępne

Opublikowano 24.05.2018 11:10 -


Użytkownicy mogą już w szybki sposób udostępniać posty innych osób w ramach Instagram stories. Wszystko w ramach aplikacji.

Instagram niezwykle szybko i, w ostatnim czasie, niezwykle intensywnie się rozwija - o czym często wspominamy. Są to jednak ułatwienia na które naprawdę czekaliśmy. Ułatwienia, które sprawią, że będzie nam łatwiej poruszać się w ramach aplikacji. Pokazuje to, po raz kolejny, jak bardzo aplikacja słucha swoich odbiorców.

Niezwykle ułatwia to działania użytkownikom, którzy do tej pory musieli się posiłkować dodatkowymi aplikacjami zewnętrznymi, jak na przykład Regram.

Prosto? No to zaczynamy!

Aby to zrobić wystarczy przy konkretnym poście kliknąć ikonę w prawym górnym roku (wiadomości direct), a u góry widocznych opcji zobaczymy możliwość stworzenia relacji z tego posta.

Po kliknięciu pojawia się post w formie naklejki z dostosowanym tłem, który możemy udostępnić w Stories. Mamy również możliwość jego edycji. Wszystkie takie posty zawierają nazwę użytkownika, który uprzednio je opublikował. Możemy nadal z naszego posta przejść do udostępnionego posta.

Tyczy się to TYLKO wpisów publicznych. Jeśli my możemy udostępnić taki post musimy się liczyć z tym, że ktoś może chcieć udostępnić nasz post. Jest oczywiście możliwość zablokowania takiego działania w ustawieniach. Złą wiadomością jest również, że funkcja dostępna jest jedynie, obecnie, dla użytkowników Androida. Osoby korzystające z iOS nie muszą się jednak martwić, ponieważ już niebawem funkcja i u nich zostanie odblokowana.

Wszystko wygląda naprawdę świetnie, jednak pojawiają się głosy, że już niebawem Instagram wraz ze wszystkimi nowościami będzie po prostu przeładowany. Podobna sytuacja miała miejsce z messengerem, w którym również miało znajdować się, w pewnym momencie, WSZYSTKO. Nowe funkcjonalności są również coraz częściej kierowane do zdecydowanie młodszych odbiorców. Zobaczymy jednak w którym kierunku to pójdzie. Może obawa jest bezcelowa i Instagram świetnie sobie z tym wszystkim poradzi.