Superbowl to wielkie sportowe święto w kalendarzu każdego obywatela USA. Głównym bohaterem jest oczywiście sport, ale przez te wszystkie lata swojej własnej legendy dorobiły się także reklamy, które emitowane są w przerwach tego wydarzenia.

Nie tylko, że czas ich emisji kosztuje krocie, ale także dlatego, że reklamodawcy czas antenowy bardzo dobrze wykorzystują, a to żartem, a to mocnym przekazem. Microsoft w tym roku z pewnością poruszy niejednego serce swoją reklamą.

A produktem reklamowanym jest kontroler. Nie byle jaki, bo taki który pozwala dzieciakom z niepełnosprawnościami – grać w gry video ze swoimi równieśnikami. Bohaterami reklamy są młodzi gracze którzy tłumaczą, z jakimi problemami się borykają. Kontroler przygotowany przez Microsoft naturalnie ma im pomóc i rozwiązać wszystkie niedogodności.

microsoft adaptive controler

Całość stworzone jest w duchu mini dokumentu, który na pewno delikatnie uderzy w Wasze serducha, jeśli je macie. Gorąco polecam obejrzeć materiał, takie produkcje ogląda się z przyjemnością.

https://www.youtube.com/watch?v=_YISTzpLXCY