LinkedIn z narzędziem remarketingowym! | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

LinkedIn z narzędziem remarketingowym!

Opublikowano 5 miesięcy temu - 1


Właśnie zdałem sobie sprawę, że odkąd piszę na DailyWeb (a to już półtora roku!), nie napisałem słowa o LinkedInie. A to przecież platforma, która zasługuje na uwagę - nie tylko pod kątem funkcjonalności, ale także możliwości marketingowych, które te funkcje za sobą niosą. Obiecuję się poprawić i o LinkedInie pisać nieco więcej. Dziś informacja, która ucieszy przede wszystkim marketingowców - nie sądzę, by "zwykli użytkownicy" LinkedIn przejęli się nią jakoś specjalnie, ale być może uczuli to ich uwagę na reklamy zamieszczane w serwisie.

Jeżeli są wśród Was tacy, którzy nie wiedzą, czym jest LinkedIn (a takie osoby się zdarzają, uwierzcie) - to taki "bardziej profesjonalny Facebook" - platforma, w której dzielimy się swoim doświadczeniem zawodowym, tworząc niejako wirtualne CV. Dodatkowo, mamy możliwość znalezienia pracy i wchodzenia w interakcję z innymi osobami, kompletując sieć swoich kontaktów. To tak w wielkim skrócie.

Ale dziś nie o podstawowych założeniach funkcjonowania LinkedIn, ale o tym, że serwis ten rozwija się coraz prężniej. Ostatnio zaprezentowano jego odświeżony design (nareszcie!) - toporny i dość małointuicyjny interfejs został zastąpiony lżejszym, przypominającym nieco... Facebooka:

LinkedIn to świetne miejsce do prowadzenia działań marketingowych dla specyficznej grupy odbiorców. I właśnie w tym kierunku - usprawnienia tej funkcji - poszedł portal, udostępniając narzędzie Matched Audiences.

Według prezentacji udostępnionej na stronie rozwiązań dla biznesu LinkedIn, nowe narzędzie umożliwi między innymi opcje remarketingowe - wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły naszą witrynę, czyli to, co dobrze znamy z narzędzi reklamowych największych graczy - Google i Facebooka. Według zapowiedzi, będziemy mogli połączyć remarketing z opcjami targetowania dostępnymi do tej pory - lokalizacji, stanowisku, płci i wieku.

Matched Audiences, według zapowiedzi MarketingLandu ma być dostępne dla użytkowników w listopadzie 2017 roku. To, co? Szykujcie już pomysły na wykorzystanie nowego narzędzia?