Liderzy e-commerce w wynikach Google 2019 – sprawdź najnowszy raport!

Liderzy e-commerce w wynikach Google 2019 – sprawdź najnowszy raport!

Opublikowano 6.03.2020 14:52 -


Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie sklepy internetowe w Polsce najczęściej odwiedzamy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w raporcie “Liderzy swoich branż”.

Specjaliści z firmy Mayko sprawdzili, który e-commerce zdominował wyniki wyszukiwania w Google w 2019 roku. Raport  SEO “Liderzy swoich branż” stworzony został przede wszystkim z myślą o właścicielach sklepów internetowych i e-commerce managerach.

“To już piąta edycja naszego raportu. W tym roku zdecydowaliśmy się jednak na pewną kluczową zmianę: skupiliśmy się przede wszystkim na rynku e-commerce. Zmiana ta wynika poniekąd z profilu naszej firmy: współpracujemy bowiem głównie ze sklepami internetowymi. Wierzę też, że raport dotyczący liderów najpopularniejszych branż e-commerce może pomóc naszym klientom (ale nie tylko!) w rozwoju ich sklepów. Według ostatnich badań, w Polsce mamy już ponad 30 tysięcy sklepów internetowych i liczba ta stale rośnie. Mimo takiej ilości sklepów wciąż jest miejsce dla kolejnych, a rynek stale się rozwija. Co ciekawe, coraz mniejsze znaczenie odgrywa cena produktu. Klienci oczekują dziś przede wszystkim świetnej jakości obsługi.  – Maciej Kosierkiewicz, CEO Mayko Sp. z.o.o

Jak powstawał raport?

Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2019 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży to średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W obecnej edycji analizowane były tylko sklepy internetowe, bez stron firmowych i korporacyjnych. Dokładnej analizie objętych zostało ponad 3000 sklepów, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2019 roku wynosiła minimum 1000. Pełną bazę wszystkich analizowanych sklepów udostępniamy wraz z raportem.

To nie wszystko

Jak co roku w drugiej części raportu znajdziemy podsumowanie roku i prognozy dla e-commerce na rok 2020.
Swoimi przemyśleniami podzielili się także uznani eksperci z branży SEO i e-commerce.

To także solidna dawka wiedzy o e-marketingu, którą za darmo pobierzecie na blogu Mayko.

Pobierz raport pod adresem:  https://marketingwsieci.pl/raport-seo-2019-dla-e-commerce-liderzy-swoich-branz/


DailyWeb jest patronem medialnym raportu.

Wieści z Rozładowani.pl