Łatwiejsza komunikacja z profilami biznesowymi i rezerwowanie terminów na Instagramie | DailyWeb.pl

Łatwiejsza komunikacja z profilami biznesowymi i rezerwowanie terminów na Instagramie

Opublikowano 5 miesięcy temu -


Instagram - dużo się ostatnio dzieje na tym polu, i dobrze! Platforma wprowadza powoli aktualizacje, które mają ułatwić komunikowanie się i interakcję z firmami. Brzmi dobrze?

Instagram ma już ponad 200 milionów aktywnych użytkowników, a ponad 150 milionów z nich prowadzi rozmowy z firmami za pośrednictwem wiadomości bezpośrednich każdego miesiąca. Do tej pory nie było rozróżnienia na wiadomości zwykłe oraz biznesowe - były one traktowane jednakowo.

Jak to obecnie wygląda?

Wiadomości

Wszystkie wiadomości są widoczne w głównej skrzynce odbiorczej zamiast w wiadomościach oczekujących. Są oznaczone gwiazdką i filtrowane ze względu na przeczytanie oraz nieprzeczytane. W najbliższym czasie testowane będą również, tak zwane, szybkie odpowiedzi, które mają umożliwić ekspresowe reagowanie na często pojawiające się pytania.

CTA

Przyciski CTA umożliwia rezerwację, zakup biletów czy umówienie spotkania. Pozwoli to na dokonanie pewnych działań bez konieczności wychodzenia z aplikacji. Funkcja jest dostępna obecnie jedynie dla aplikacji partnerskich: Acuity, Atom Tickets, Booksy, ChowNow, Eatstreet, Eventbrite, Fandango, GrubHub, MyTime, OpenTable, Reserve, Restorando, Resy, SevenRooms, StyleSeat, Tock i Yelp Reservations. Już niebawem do tego grona dołączą: Appointy, Genbook, LaFourchette, MINDBODY, Schedulicity, SetMore, Shedul i Vagaro.

Niektóre z funkcji są jednak dostępne obecnie jedynie na określonych rynkach. Funkcja jest zdecydowanie bardzo przydatna i była potrzebna przy profilach biznesowych. Instagram już dawno nauczył się słuchać swoich odbiorców i dostarczać im funkcjonalności jakich oczekują. Więcej na ten temat przeczytacie na oficjalnym blogu Instagrama o tu.