Kojarzycie dziewczynę, która szukała chłopaka z Polski? Całość okazała się akcją Reserved! | DailyWeb.pl

Kojarzycie dziewczynę, która szukała chłopaka z Polski? Całość okazała się akcją Reserved!

Opublikowano 7 miesięcy temu - 10


W ostatnich dniach cała Polska żyła filmem, w którym dziewczyna z USA szukała chłopaka z Polski - informacje o klipie obiegły całą sieć, gościły w telewizjach śniadaniowych i rozgłośniach radiowych. Całość okazała się... kampanią marketingową Reserved. Niezły wkręt!

W filmie, który pojawił się w serwisie YouTube w zeszły piątek, dziewczyna o pseudonimie Dee Dee opowiadała, że kilka miesięcy temu w czasie podróży po Europie, na koncercie pewnego zespołu poznała chłopaka z Warszawy. Ten bardzo jej się spodobał, jednak nie ma z nim żadnego kontaktu. Wie jedynie, że chłopak ma na imię Wojtek i pamięta, jak wygląda. Dziewczyna prosiła wszystkich o pomoc w odnalezieniu Wojtka i skontaktowaniu się z nim.

Dziś światło dzienne ujrzał spot przygotowany przez Reserved - Dee Dee przekonuje w nim zespół, na koncecie którego była w Warszawie by wraz z nią przyleciał do Polski i pomógł odnaleźć jej Wojtka. W spocie ujęte zostały cechy, z których Polska "słynie" na świecie - pojawiają się pierogi, sroga Polska zima, ujęcia Warszawy. Zobaczcie sami:

Klip opatrzony jest adnotacją "vol. 1", co oznacza, że możemy spodziewać się kontynuacji historii miłości Dee Dee i Wojtka. Za całość odpowiada agencja Warsaw Creatives. Celem kampanii ma być promowanie marki Reserved wśród mężczyzn i podkreślenie, że Polscy mężczyźni są wartościowi i atrakcyjni.

Brawa za kreatywność! Ale z drugiej strony - czy Reserved nie poszedł o krok za daleko? Czy  klienci/potencjalni klienci nie będą się czuli oszukani?