Kiedy "olej to ciepłym moczem" przynosi korzyści | DailyWeb.pl

Kiedy "olej to ciepłym moczem" przynosi korzyści

Opublikowano 1 miesiąc temu - 1


Uwielbiam Ikeę. Prości, łatwi w obsłudze, wszystko zawsze przychodzi z dokładnym opisem i póki nie pomylisz pierwszej części z drugą, wszystko działa jak należy.
Są również innowacyjni. Czasem, aż za dosadnie.

Szwedzka agencja reklamowa, Åkestam Holst, wymyśliła bardzo... ciekawy pomysł na promocję dla Ikei. W gazecie dla Pań, zatytuowanej "Amelia", możemy sobie nasikać na jedną ze stron. Tak, dobrze czytasz. (Oczywistym jest ,że od zawsze mona było sobie bezkarnie nasikać na gazetę, tak ot, wedle zachcianki, jednak tym razem ma to nieco większy sens.)

Reklama zaczyna się następująco:
"Osikanie tego ogłoszenia może zmienić Twoje życie" ("Peeing on this ad may change your life").

Oczywiście każdy myśli, że to żart, jednak jeśli chodzi o Ikeę to jest to pierwszy tego rodzaju komunikat. O co chodzi?

Reklama dotyczy łóżeczka dziecięcego. Jeśli spodziewamy się dziecka, zadziała ona jak test ciążowy, i po chwili... pojawi się nam komunikat o rabacie.
Nie wierzysz? Voila:

Całość była zaprojektowana z udziałem laboratoriów Marcene Labs, tak aby efekt podobny był do znanych nam "dwóch kresek".

Drogie Panie, sikałybyście?