Jest taki moment w całym roku, kiedy reklamy ogląda się z wielką przyjemnością | DailyWeb.pl

Jest taki moment w całym roku, kiedy reklamy ogląda się z wielką przyjemnością

Opublikowano 4 lata temu -


Słowo reklama niesie ze sobą negatywny ładunek emocjonalny. W końcu nie ma osób krzyczący telewizor, zachęcający do kupna jakiegoś produktu, to nic przyjemnego. Niestety jako, że jest ona ponoć dźwignią handlu, staje się przez to czymś nieodłącznym w naszym codziennym życiu. Jej form jest wiele, trendy co róż się zmieniają, zaś ja odnotowałem, że ostatnio jest popularne przerabianie starych hitów na potrzeby reklamy wszelkiej gamy medykamentów.

Mimo tego, są reklamy które ogląda się o dziwo z przyjemnością. Zawsze lubiłem oglądać reklamy AXE, głównie dlatego że zawsze były z nutą dobrego poczucia humoru a przede wszystkim, ktoś miał nią pomysł, uciekając od oklepanych standardów. W całym roku jest taki moment gdzie takich kreatywnych, zabawnych i pomysłowych reklam jest więcej. Mowa oczywiście o finale amerykańskiego święta fanów futbolu: Super Bowl. Podczas przerw w rozgrywkach pojawiają się reklamy dużych, znanych marek, które do tego najdroższego bloku reklamowego pieczołowicie się przygotowują. Dzięki temu, otrzymujemy produkt reklamowy, który ogląda się zdecydowanie wyśmienicie.

O ile lista podmiotów, które się będą reklamować jest znana o tyle reklamy w większości swoją premierę będą miały dopiero podczas tego wydarzenia. Niemniej część z nich jest dostępna w sieci i muszę przyznać, że jak zwykle Volkswagen rozbawia do łez. Zobaczcie:

 

 
Marka KIA też przygotowała coś od siebie, fani Matrixa nie będą zawiedzeni :-)
 

 
Co dalej? Słynny GoDaddy, operator hostingowo/domenowy także przygotował coś specjalnego:
 

 
Marka Huyndai prezentuje, kto przejmuje rolę odpowiedzialnego ojca, kiedy pociecha dorośnie ;-)
 

 

Więcej nieco mniej zabawnych reklam przewidzianych na najbliższy finał Super Bowl znajdziecie tutaj. Same reklamy to też potężna walka między wielkimi agencjami kreatywnymi i z pewnością ogromna szansa na kolejne kontrakty, jeśli ich dzieło zrobi wrażenie. Niemniej jeżeli już teraz jest całkiem zabawnie, to co się będzie działo po tym gdy reszta marek ujawni swoje reklamy? :-)