Jeden fan z Facebooka jest wart 20 wizyt na stronie | DailyWeb.pl - codziennie o sieci

Jeden fan z Facebooka jest wart 20 wizyt na stronie

Opublikowano 6 lat temu -


Facebook z 700-milionami użytkowników jest gigantem, którego nie warto pomijać w planach gdy pragniemy skutecznie wypromować nasz serwis. Ile właściwie jest wart użytkownik, który "Polubił" naszą stronę? Czy można to właściwie wyliczyć?

Firma Hitwise, który zajmuje się gromadzeniem i analizowaniem ruchu i trendów internetowych przygotowała raport, w którym podjęli się wyliczenia wartości Facebookowego fana naszej marki.Wynika z niego, że śmiało można przyjąć przelicznik 1 fan = dodatkowe 20 wizyt na witrynie internetowej:

Do wyliczenia raportu posłużyło nam 100 najpopularniejszych sprzedawców rankingu Hitwise. W kolejnym kroku porównaliśmy ilość odwiedzin tych stron w odniesieniu do liczby fanów tych marek w serwisie Facebook.

 
Wydaje mi się, że niestety jest zbyt wiele zmiennych by do tego przelicznika podejść poważnie - ale to bardzo ciekawe, że ktoś podejmuje się próby ich wyliczenia.