iPhone 4S - czyli marketing, marka i brak zaskoczenia

iPhone 4S – czyli marketing, marka i brak zaskoczenia

Opublikowano 4.10.2011 20:22 -


Apple nie zaskoczyło. W końcówce, nudnej i mało interesującej konferencji ogłoszono premierę… iPhone 4S. To z pewnością świetna wiadomość dla Samsunga, który będzie miał pole do popisu. Stylistyka tego telefonu w wersji czwartej mi się osobiście bardzo podoba jednak karygodne w aktualnych standardach jest brak większego wyświetlacza. Można śmiało rzec, że w przypadku smartfonów – 4 cale to minimum. Jeśli chodzi o mnie, to Apple straciło klienta, nie zamierzam płacić góry pieniędzy za kilka niepotrzebnych drobiazgów.

Co nowego w samym telefonie? Telefon standardowo będzie szybszy – oparty o dwu-rdzeniowy procesor to najważniejsza zmiana cała reszta to drobiazgi typu:

Kamera 8Mpx, 1080p podczas nagrywania obrazu ze stabilizacją i inne drobiazgi. Duże rozczarowanie.

Wieści z Rozładowani.pl